< Tilbake til oversikten

Blåbær-iste

VioLETTa sa for siden:

Det fins en blåbær-iste fra Coop som kun inneholder 0.3 karber. :o
Og en fersken-iste med samme karbinnhold.

Nam nam nam! Løp og kjøp!

Håper ikke noen kommer og sier det er transfett etter noe annet dumt i denne deilige drikke nå da.

SKÅL så lenge!

Distrea sa for siden:

Valeriana sa for siden:

Jeg har prøvd den isteen med blåbær, men jeg likte den ikke noe særlig. Den var altfor søt så jeg måtte spe den ut med vann for å klare å drikke den. I tillegg syntes jeg den sterke søtsmaken var ganske kunstig. Men det er min mening, andre er kanskje uenig. Uansett kommer jeg ikke til å kjøpe den igjen.

Fnutte sa for siden:

Drikker Fun light sin ferdige fersken iste jeg. Synes det er veldig godt. Likte ikke så godt den med sitron. De andre har jeg ikke smakt.

Noe dårlig transfett vet jeg ikke om.... he he.... men er jo kunstige søtningsstoffer i den da (hvis man skal plukke på noe) :D

Men liker å leve litt farlig jeg.... så jeg koser meg med iste til frokost:rulleøyne

VioLETTa sa for siden:

Hver sin smak!

Jeg likte den veldig godt!:p

VioLETTa sa for siden:

Jaa, FUN LIGHT var det. Jeg kom ikke på det i farta. Det var den jeg mente, ved siden av blåbæret..

Hihi.

Nattevakt jeg....... zzzzzzzzz

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.