< Tilbake til oversikten

Hvis man ikke er tilhenger av å bestille på nett, hva gjør man med tabelettene da?

SkinnyToBe sa for siden:

Jeg regner med det finnes noen vitanin og kosttilskudd som kan kjøpes over disk.
Hva må jeg sjekke at jeg får i meg?
Er det nok med et multivitamin?

Kanutten sa for siden:

Skriv ned hvor mye det er i hver av alle pillertene på ketolysekuren, ta med deg lista på apoteket å få dem til å plukke tilsvarende mengde fra hyllene. Tror det blir dyrere for deg da, men det er jo en måte :rolleyes:

Kanutten sa for siden:

200 mg magnesium

De neste trenger du dobbel dose av hver dag:

• Gjærbundet Krom 120 mikrogram
  • Mangan 2 mg
  • Kobber 2 mg
  • kalsium 200 mg
  • kalium 560 mg
  • folinsyre 100 mikrogram
  • Vit B1 0,6 mg
  • Vit B2 1 mg
  • Biotin 50 mikrogram+

Gjærbundet Selen 100 mikrogram
Vitamin C 90 mg
Vitamin E 15 mg
Sink 15 mg
Vitamin B6 2 mg
Vitamin A (RE) 800 mikrogram

Viclin sa for siden:

Eller går til en Menybutikk og kjøp de der, evt be dem bestille for deg.

SkinnyToBe sa for siden:

Oi. Trenger man alt det, eller kan man godta det om man finner noe som inneholder NESTEN alt?

Meny hørtes bra ut. Skal spørre dem om de kan bestille Ketolyse-tabelettene til meg. :-)

Viclin sa for siden:

Jeg fikk min Menybutikk til å ta inn de og ketolysepølsene. Det tok ganske lang tid, men det kom nå i alle fall til slutt inn.

Iset sa for siden:

Hvorfor ikke bestille på nett? Det er jo fullstendig trygt, og lettvint. Jeg handler helst alt det jeg kan på nett jeg, har gjort det i alle år. :)

Summer sa for siden:

Du kan jo endre litt på tankene dine, og bli tilhenger av å bestille noe på nett istedet. :dulte:

SkinnyToBe sa for siden:

Jeg syns det er så kjipt med bataling. Mye styr da de fleste har forskjellige rutiner på dette. Jeg liker å ha kontroll på pengeforbruket. Når jeg bestiller på nett vet jeg jo ikke nøyaktig hvilken dag det trekkes, og så er det så mye gebyrer, frakt og annen dyr dritt.

Hva tok meny for de ketolysetabelettene da?

Summer sa for siden:

Jeg har sluttet å tenke på frakten. Det koster jo å kjøre til butikker også og å stå parkert mange steder, samt at det er lurt å finne en bank som er gebyrfri. Det trenger ikke være så vanskelig, - jeg er for alt som gir meg det jeg trenger på en grei måte, selv om det kanskje koster noen kroner mer.

SkinnyToBe sa for siden:

Nja. Jeg bor rimelig sentralt, så de er bare en sunn liten spasertur til butikken, uansett hvilken type butikk jeg trenger. Derfor vil jeg ikke spandere på meg fraken. Har ikke så al for mye å ta av, så alle monner drar...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.