Vi skal østover på ferie. Lurer på om noen vil treffes? :snill:
Vi ankommer Hamar onsdag 4/8 om kvelden, skal være i porsgrunn fredag til søndag morgen, drar så oppover igjen mot Hamar og blir der til Tirsdag(10/8), så drar vi hjem.
Så vi lurte på å organisere et treff søndag eller mandag? Hvor vet vel dere som bor der best... :p En rasteplass, strand, hage eller en annen plass en kan fyre opp en grill. Kafe går også fint hvis det regner. ;)
Har ikke nådd 1000innlegg enda, så dette blir vel ikke den gedigne karbojunkie-festen da... :snill:
Noen som er med? Svar her, eller på PM. :D
(Vi har ikke så mye planer for annet en helgen, så vi er fleksible vi ;) )
Det ville være hyggelig. Jeg er på Island den helgen, men kommer hjem søndag kveld....Drar torsdag. Ergo kan jeg mandag kveld, er på jobb mandag dagtid.:eek:
Ikke mye å velge i for meg, så skjønner hvis det blir en annen dag...
Blir det mandag, er det plass i hagen vår..grill har vi også... litt langt unna Hamar kanskje?
Lett-revet-med-bamsen er redd for å gå glipp av noe. Om det blir noe av, prøver jeg å få barnevakt og da er mandag i en hage i Akershus helt ok. I o m at jeg er i oppfordrer hjørnet i dag, sender jeg stafettpinnen videre til alle MUPer og alle andre hyggelige mennesker her inne. Hadde vært gøy!
Mandag kveld passer fint for meg. Hvis vi snakker om den niende? Kortere for meg å kjøre til Anne enn til Hamar tror jeg? Hvis Fedonisten ikke har tenkt å logge seg på før hun reiser til syden, så kan jeg informere om at jeg tror hun skal på mine trakter mandag den niende. Men hva hun måtte mene om Karbojunkietreff, kan jeg ikke uttale meg om.
Jeg tenkte på setningen "Tror jeg i hvert fall". Tenkte kanskje at du la på den slik at vi ikke skulle tro at det var opplest og vedtatt at du ikke kom... Og dermed mase litt på deg.
Så koselig at dere skal ha treff da ;) Kunne tatt en tur til Porsgrunn den helga iom at min mor bor der, MEN...det er Trebåtfestival her den helga,så det blir megajobbing på meg :eek:
Ha det kjempekoselig ;)
Hei...så hyggelig da.
Jammen ser det ut til at det blir Karbojunkietreff i haven min mandag 9. august:D
Foreløpig ser det ut til at disse kommer
Lise, HP og Poden
MHM
Guro
[color=#ff0000][/color]
Flere??????Kjempehyggelig om flere kommer. Meld dere på:D
[color=#ff0000][/color]
Jeg skal også være der....
[color=#ff0000][/color]
Velkommen den som ønsker og har mulighet.
Detaljer prater vi om etterhvert:D
Nei...liker at det er litt kaldt og mye regn i ferien jeg skjønner du:eek:
Tullball....
Jeg har faktisk hatt en av mine beste ferier eller i hvertfall veldig gode ferieminner fra en tur jeg (vi) hadde til Finmark for mange år siden. Kjørte bil nordover og var på tur i tre uker.
Bodde i telt med den gang to barn. Vi og et vennepar med sine barn. Vi gikk mange deilige turer på vidda, fisket masse både i sjø og elv.
Været var helt elendig, kaldt og regn, men da hadde vi til en forrandring hatt sol her sør på forhånd, så det gikk...
...Vi har nå hatt masse strålende sol her nå i vår/sommer.Og takket være det har vi ikke så mye mygg i år:stortsmil Vakkert er det her,med deilig midnattsol,reinene som beiter i hagen og sauepropp over alt!
De to siste er to irritasjonsfaktorer,hvis ingen tok den =)
Masse sol og varme her også... ;) 24 grader i går, 22 nå - blir nok varmere utover dagen... :p Alltid like kjekt å prate med familie og venner i Bergen som har 15 grader, vind og overskyet! :D
Det er kos om du kommer Turid. Det er en times kjøring fra Ås...retning Gardermoen. Jeg får besøk fra Ås i morgen jeg:D Nærmere veibeskrivelse kommer til den som melder sin ankomst:D
Iset bor i mitt nabolag faktisk. ISET Hvis du vil være med kan jeg ta deg med på "vennebillett" til Oslo. Skal sjekke prisen i morgen. Det pleier å være et par hundrelapper ! Alt du behøver å gjøre da er å få mannen din til å passe barn & hus mandag kveld/tirsdag morgen, - så drar vi !!
Ka du sei ?? :)
HP "Søring" er pr. defininsjon de som bor fra og med Trondheim og sørover... trur eg. :snill:
OJOJ det er jo bare småpenger jo!!!! Men jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre med jenta mi, ta henne med? Uff. Nå fikk jeg svar fra mamma, hun kunne ikke passe henne akkurat da. Og alle andre er jo på jobb på tirsdagen.
Send meg en PM(så får dere veibeskrivelse og tlf nr) i tillegg til å skrive her:D
Jeg tør på nåværende tidspunkt ikke å tilby overnatting. Jeg må sjekke litt når vi må opp dagen etter (drar vanligvis på jobb 0630-litt klønete med overnatting da, men skal sjekke litt)...og jeg bør vel høre med sambo om han har noen innvendinger.....Kanskje jeg kan sende han på feriekoloni:D
Vi har jo fortsatt noen dager på oss til å ordne ting da....
Planlegge litt ang mat og drikke bla....
Jeg har bestilt sol og grilling den dagen. Deilig? Hvis det regner så får vi campe på stuegulvet:D Grille får jeg gjort uansett.
Kanskje kan jeg ta fri mandag, Jeg kommer fra Island sent søndag kveld og kan tenke meg fri den dagen dere kommer:D ....Litt avhengig av de andre her på kontoret. De har ferie nå, tilbake på mandag, får ikke ordnet mye før det.
Jeg vet enda ikke om jeg får fri på tirsdag. Og hvis det ikke er soveplass hos Anne heller kan vi jo dra hjem med kveldsflyet 22.40. Det kan jo være like greitt kanskje ? Jeg kan som sagt tilby deg "sjansebillett" til ca. 200-250 kr tur/retur om vi to reiser sammen (noen fordeler må jeg jo ha etter all dritten jeg må ta imot fra folk på telefon !) Det var ikke så god plass 1625, men en time senere så det fint ut, - returen også. Det blir en kjapp tur da. Ankomst Gardermoen 1805 og retur igjen 22.40........... Vi får vel akkurat presentert oss, sagt hallo og spist lit før vi må dra igjen. Camper HP, Lise og Poden i hagen ?
Hehe. Jeg telter IKKE, iallefall ikke med en baby. Jeg har telt-fobi!! Men jeg skal kanskje besøke ei venninne i Oslo snart, et par dager. Hun bor i Bærum. Er det langt vekke fra Hamar? Sikkert dumt spørsmål. :blånn:
Hihi..husker du episoden når Edina skulle møte igjen ei b... hun ikke hadde sett på årevis, og skulle bli tynn, og så viste det seg at dama var blitt blind?? :D
Jeg lurer på noe igjen jeg. Når skal vi treffes, altså klokkeslett? Jeg jobber med logistikk kabalen, barnevakter og biler og slikt. Er det så at stavangerdamene lande 18? Er det egoistisk av oss andre å begynne litt før, 16 eller 17?
Hei Guro
Jeg har tenkt å ta fri den dagen, så du må gjerne komme kl 0900 om morgen :D
Litt tidlig å starte festen kanskje?
Så dere som bor i kjøreavstand eller så...kom gjerne så tidlig som mulig, men vi får gjøre avtale. Jeg må vel ut å kjøpe litt salat tenker jeg:D og Fett!!!!"!!
Men bake gjør jeg nok ikke...for jeg kan bare bake vanlig og Lindberg ikke Atkins:D g det er jo litt dumt.
jeg kommer som sagt hjem fra Island kvelden før så jeg rekker ikke veeeldig mye forberedelser. Nok, tenker jeg!:eek:
Jeg vil gjerne ha en PM fra de som kommer......Velkommen!
PM skal bli...
Men skal vi avtale at alle har med seg kjøtt, kylling eller fisk til grilling?
Så kan du gjerne ha salaten, for det spiser vel alle.
Det kommer jo både blodtype-freakere og litt av hvert vet du....;)
Kommer det freakere:eek: oiii
Ja vi kan vel avtale at alle som kommer tar med det de vil grille, så skal jeg sørge for masse grønfór av forskjellig slag, og litt oljer...sololje...:confused:
Jeg kan også kjøpe inn farris...event kan jeg lage appelsinjuice...vann har vi også tror jeg ...Drikkevarer ellers kan hver og en ta med etter ønske. Noen av oss liker jo vin....:eek: Hm... Har du det bra i dag MHM:D
Jeg har ikke Atkins produkter...stevia mm, Kun Lindbergs Fruktose.
Siden jeg ikke vet hva dere ønsker å drikke....te mm. Ta med hvis dere ønsker noe spes. Kaffe har jeg:eek: Det er vel bare jeg som drikker det da vel???
Hvis noen ønsker jeg skal handle inn noe send meg en PM...
Det er plass til mange i haven min...flere må gjerne "melde" seg på. Enten her eller en PM til meg innen onsdag. Regner det så tar vi den plassen som er til rådighet:D Det går....
Vi planlegger å dra til Hamar på kvelden... så sånn i 16 tiden synes vi er en bra start! :snill:
Angående kake og bakst så kan ikke Atkinsere på induksjon spise slikt uansett... Så Lindbergsk med ikke altfor mye fruktose er helt ok for Atkinsere i avsluttende faser, og for dem som vil skeie ut litt... ;)
Glimrende at du fikser salat! :ja: Tipper den hadde blitt litt svett i en sommervarm bil... :D
Jeg vil også komme!! Men vet ikke helt om jeg får det til enda. (Sendt deg PM Anne)
Når det gjelder fruktose og kaker og sånt - så skal vel jeg klare meg uansett; har i løpet av denne uken på Kypros spist 2 jordbær og 2 te-skjeer med vanilje-is....:eek: ellers bare Eurodiett og kjøtt og salat. :ja:
Det var flott Nille, at du fikk ordnet fri:)
Synd at ikke Iset kan bli med, men det er ikke alltid like lett å få til alt. En annen gang da Iset...for vi skal nemlig ha grillfest når 1000tråden er klar også:D
Takk for tilbud om hjelp til forberedelser, Nille. Jeg tror det går ganske greit, men....hvis du vil være helt sikker på at du kommer av gårde (pga Stand by), så er du hjertelig velkommen med et tidligere fly også. Bare kos det...og da skal jeg nok vite å ta i mot hjelp også:D
Bare gi meg en liten lyd så kan jeg hente deg da:)
Herrrrrlig Nille!
Da er vi altså Nille, Anne, HP, Lise, Guro, MHM og forhåpentligvis Fedonisten. Turid - kommer du? Kalorine - er du slank ennå? Andre? :)
Da er jeg klar jeg, - sitter her med sekken pakka og billetten i hånda. Kjører til flyplassen om en liten stund. Har sendt beskrivelse av meg selv til Anne og fått SMS tilbake (tusen takk Anne !!) Så om et par timer står jeg på gardermoen og ser etter ei lita grønn ei !! Regner med at vi finner hverandre !
Jeg tar med lillesøster jeg. Det blir så 'styrete' ellers. Storesøster får med mormor på svømmekurs og sambo er ikke ferdig på jobb når jeg drar. Vi ses!
til Anne, MHM, Fedonisten, Guro og lille gullet, HP & Lise og poden:
[center]TUSEN TAKK FOR EN KJEMPEKOSELIG DAG/KVELD MED DERE ![/center]
[center] [/center]
[center]:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:[/center]
[center] [/center]
Så utrolig fint å endelig møtes ! Skal skrive mer om det i morgen. Akkurat nå er jeg moden for senga ...
...og Tanita vekta målte mindre fett, høyere muskelmasse -en data programmet mitt, selv med høyere vekt...det var ganske kult !!
Takk for koselige timer! Veldig morsomt å treffe dere alle selv om jeg gjerne innrømmer at jeg hadde gruet meg på forhånd. Vet jo aldri hvordan det blir å møte de du "kjenner" på nettet. Dette syns jeg imidlertid var særdeles koselig og vellykket. Håper vi kan treffes en annen gang også.
Til Anne:
[color=darkgreen][/color] Tusen takk for deilig mat og for at du var så sporty å stille ditt hjem til disposisjon! Jeg koste meg veldig og skulle gjerne tittet mer på både hus og hage - stilfullt og koselig på samme tid; ikke mange evner den kombinasjonen.
[color=darkgreen][/color]
[color=darkgreen][/color] Varm :klem: til dere alle fra Fedonisten
[color=#800080][/color]
Det var sååå hyggelig å se dere alle. Det setter også en ekstra spiss på å være her på Forumet nå som jeg "kjenner" noen av dere litt ekstra.
[color=#800080][/color]
Takk for hyggelige ord i innlegget ditt, Fedonisten.
[color=#800080][/color]
Jeg koste meg i varmen...:eek:
Håper alle kom raskt og greit hjem.
:klem:
[color=#800080][/color]
[color=#800080][/color]
Tusen takk alle sammen for hyggelig kveld! Vi koste oss begge to. Det blir enda finere å lese innleggene deres nå som jeg kan gi dem både lyd og bilde.
Tusen takk, Anne, for gjestfrihet og servering! Jeg er redd vi etterlot oss litt rot, småstein og blåbær utover hele plattingen. Beklager. PMer du kontonummer så jeg får betalt juvelene? Også ønsker jeg meg oppskriften på laksen og kakebunnen!
Jeg har visst bare takket for i går i journalen min jeg...:o
[color=navy][/color]
Det var kjempekoselig. Alle var omtrent som jeg hadde ventet. Man blir da sannelig litt kjent over internett også.
[color=navy][/color]
Tusen takk til Anne som var en strålende vertinne, med Nille ved sin side. Herlige salater Nille!
[color=navy][/color]
Gleder meg allerede til neste treff jeg - som skal planlegges i god tid.
Men ikke i håndballsesongen da dere. Please. Vi skal spille 24 kamper på under 6 måneder. Det blir få helger igjen....
[color=navy][/color]
:klem: fra meg
Selv om denne tråden er begynnt å bli ekstra morsom nå, så må jo jeg også få takk for mandag nå som jeg fikk muligheten. Bedre sent enn aldri..:p
Det var kjempekjekt å møte dere alle!!! Så utrolig gøy! :stortsmil
Nydelig mat,nydelig vær, herlig hage, (flott flytur før besøket :p - selv om ikke Iset fikk flydd,- så hadde jeg meg en liten "flytur" med Fedonisten og MHM.... :D )
Allesammen var jo nesten som jeg hadde sett for meg, men det er noe helt annet å lese det dere har skrevet nå når jeg virkelig har fått både mennesket, stemmen og dialekten på plass... :)
Skikkelig gøy. :)
Stooooor takk til Anne som tok i mot besøk! :klem:
Ville bare si at det virker som dere hadde det skikkelig koselig! :)
Hilsen mofe som bare MÅÅÅ si det hun tenker :o :p :p :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.