Jeg er så veldig plaget med vondt i magen og jeg innbiller meg dette er luftsmerter. Er det noe som vil gå over? Jeg har jo ikke hatt dette før jeg startet på ED. Er det kroppen som trenger tid til å venne seg til produktene eller hva.
Nei, jeg bor ikke i Oslo :)
Jeg får bare denne typen smerter når jeg går på ED. Grunnen til at jeg vet det er fordi jeg prøvde meg noen dager for et par tre uker siden og da hadde jeg de samme smertene som jeg har fått nå. Så jeg mistenker at det er de som gjør det. Men var litt nysgjerrig på om noen andre også har dem eller om det er bare meg.
Det er visst vanlig at enkelte reagerer veldig med luftsmerter på produktene. Dersom det ikke hjelper med fenikkelfrø, og du plages veldig, så er kanskje Lindberg ketogen kost noe for deg? Vet at feks Dolphin har hatt gode resultater med det!
Lindberg-legen din kan sikkert fortelle deg mer om det dersom du ønsker det :)
Lykke til!
Jeg fikk veldig luft smerter i går da jeg "sprakk " litt å spiste noen bacon chips ,,, det var min 4 dag , og da ble det ubehagelig ,,, like godt for da skal jeg jaggu klare å stå i mot neste gang!!!
gleder meg til å veie meg til mandag , skal prøve å stå imot å veie meg før da!!!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.