< Tilbake til oversikten

Forumet er svekket....

Kanutten sa for siden:

Må bare krype til korset og innse at forumet er blitt svekket etter at bloggene kom. Jeg føler at jeg ikke får samme kontakten med folk her som tidligere; ser jo at mange er online, men de er sannsynligvis på "priv talk".. T.o.m. Torkil og Nille er her sjelden for tiden!!! Nå skal vi riktignok synge bursdagssang for Nille i dag hvilket kan forklare fravær, men hele forumet har fått en gedigen nedtur..

Savner det gamle!!!!!! :hylgrine:

Distrea sa for siden:

ENIG!!!!! er faktisk nesten ikke forum igjen.....

BiB sa for siden:

Jeg våger meg på banen igjen jeg, med samme oppfordring som i forrige tråd om hvordan bloggene event påvirker forumet: Sett preg på forumet og gjør det til det "du" ønsker.

Jeg tror det er mange årsaker til at forumet endres, den mest opplagte tenker jeg er at vi som brukere endres og behovene våre i forlengelsen av det. Jeg har aldri vært noen ivrig forumbruker så jeg skal ikke påberope meg noen rett til fasit her. Men, for noen er slanking, opskrifter mm det viktigste/mest interessante her inne, for andre mer fokus på livsstilendring på livstid, endring av tankemønstre etc(alt dette lar seg selvsagt også forene) - men avhengig av hvor vi har hovedfokus vil behov og motivasjon variere.

Jeg tror ikke det er EN grunn til at forumaktiviteten svinger. Siden jeg ikke er noen ivrig bidragsyter her inne like vel foreslår jeg at dere spør direkte dem dere savner, gjerne via pm, hva som skal til for å få dem tilbake. Jeg vet jo via journaler at det er flere som har begynt i jobb i høst, og for de fleste av oss er ferien over - det er også grunner til at folk ikke deltar så mye her inne som for noen mnd siden.

beste hilsen BiB

Borealis sa for siden:

Signerer!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.