< Tilbake til oversikten

Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

mofe sa for siden:

Her er en konkurranse, jeg har allerede fått dilla... :o

www.jobbdirekte.no/quiz

Første gang fikk jeg bare 6 poeng, nå er jeg oppe i 44..

Men jeg FATTER ikke at noen har fått 1193 poeng??

Huldr sa for siden:

Jeg fikk 28 første gang ... nå skal jeg prøve igjen :p

Nei, folk må være utrolig raske?!

Gerd sa for siden:

Jeg fikk 25 :o

mofe sa for siden:

Wooh, jeg er oppe i 65! Men man lærer seg jo fort ting også, nå har jeg kanskje spilt det 40 ganger eller så..

Huldr sa for siden:

Jeg kom opp i 50 tredje gang - men så ble jeg sliten og falt ned i 20 ... Kjedelig å bli så fort sliten :cool:

Zinger sa for siden:

Må man være logget på for å spille? Jeg trykker på START, men så står bare alle felt tomme......? jeg vil også spille!!:kadetgaar
(har det noe å si hvilken pc man har? Jeg har mac.)

Iset sa for siden:

Ikke akkurat lette spørsmål heller. Jeg ble litt glad da det kom spørsmål som "hva betyr å være feminin". :fnis:
Jeg fikk 14, må nok spille det litt mer ja.

Distrea sa for siden:

næææææ...:o dette var vel ikke noe moro:o

:D

Kanutten sa for siden:

Kan man tilskrive lav poengsum det at man bor laaaangt nord og har meget tregt nett?? :o

Distrea sa for siden:

klart det vennen :D

Aline sa for siden:

65, juhu og vondt i hånda :p

Huldr sa for siden:

Kom opp i 71 ... vondt i hånda jeg også :p

Huldr sa for siden:

115! :d

Valeriana sa for siden:

Fikk 74 poeng på første forsøk, men jeg skal nok klare det enda bedre neste gang.

Huldr sa for siden:

Wow, da kommer du nok til å komme høyt opp, Valeriana! :ja:

Jeg kom på lista nå! Weeee! 213 poeng :D

mofe sa for siden:

213 poeng??? HVORDAN klarer du det?? gr...streve på 60-tallet :o

Borealis sa for siden:

25 på første forsøk...:o

Huldr sa for siden:

Du får fem sekunder ekstra for hver du svarer riktig på ... så er du rask kan du tjene opp tid mens du holder på, hvis du ikke har for mange gale svar, da ... da mister du jo ti sek. Følg med på tida! Da kan du holde på leeeenge.

Og en ting jeg har oppdaget er at det ofte er den samme "blokken" som er riktig svar ... Dvs, enten den i midten, den øverst eller den nederst, mange ganger på rad. Da trenger du ikke flytte musepekeren, og sparer tid på det.

Nå er jeg litt klarere i hodet også, så har tenkt å komme opp i masse poeng! :D

mofe sa for siden:

Mm, jeg følger med på sekundsaken.. og har også lagt merke til det der med at det er samme blokken ofte som er etterhverandre.. være mere bevisst på

Ah, avhengighetsskapende!! :lol:

mofe sa for siden:

ny rekord, 72!! :spent:

Gerd sa for siden:

166 :d

mofe sa for siden:

Frøy, nå fulgte jeg tipset ditt med det der med at det er samme bolk under en konkurranse.. På min nå var kanskje 80% av svarene den øverste.. Og jammen meg, ny rekord, 139! :lol:

Huldr sa for siden:

Kult, mofe :stortsmil

Så deg på lista, Gerd! :D

Gerd sa for siden:

218 :d

Huldr sa for siden:

Åååååh, da må jeg prøve videre ... :shifty:

Kanutten sa for siden:

Er dere knallglup hele gjengen??

Jeg får rett veldig ofte, men likavel rekker jeg bare ca 20 spørsmål hver runde. Og jeg svarer med EN gang spørsmålene dukker opp..

mofe sa for siden:

muahaaaaa, jeg er på lista! :lol:

Huldr sa for siden:

445! :D Puh ... det var slitsomt!! :eek:

Gerd sa for siden:

Fy flate så flink :D

mofe sa for siden:

:eek: :eek:

Gerd sa for siden:

665 :D :D Og nå må armen hvile ;)

Huldr sa for siden:

Nei, D**EN!!

:p

Mååå prøve å slå deg, da ... Men det blir ikke mer på i meg før i morra nå altså ...

Gerd sa for siden:

Klarer ikke mer i dag, jeg heller.... Fikk nesten krampe i armen og holdt på å bite sund tunga tilslutt :D

Multi sa for siden:

Jeg fikk 23 enda jeg svarte rett på alle . Treeeg ??????

Huldr sa for siden:

Aaaaarggghh!! :mad:

Jeg prøvde en gang til, begynte ca ti over tolv og holdt på til nå ...! Har sittet her halvdød av trøtthet, øynene holdt på å dette igjen, og suten skrek i magen. Og så hang spillet seg opp. Jeg hadde masse tid igjen, ca tre minutter. Jeg fikk ikke svart, klokka raste nedover, og jeg satt og klikket desperat ...

Jeg endte på 1128 ... Bare littegrann unna de beste. Jeg kunne havnet på toppen med god margin! :hylgrine:

mofe sa for siden:

Herreguuuud, 1128! Du er jo helt vill du Frøy! Men herregud så irriterende, da... Typisk at det henger seg opp, liksom..

Kanutten sa for siden:

Har oppdaga en feil i denne quiz-greia :o

en cyclop har bare ETT øye, ikke to slik svaret hevder. Jeg hadde sikkert fått 1000 poeng ekstra hvis fasiten var rett :p (dårlig taper?? neida :rolleyes:)

Anne sa for siden:

45 :d

mofe sa for siden:

Ah, ny rekord, 264.. "yay" :cool: Bare at nå hang jo min seg selvfølgelig opp også da, og HERREGUD Frøy, jeg skjønner frustrasjonen din! Man trykker og trykker, og da plutselig har spillet bestemt seg for at man har svart på det spørsmålet som enda ikke har kommet på skjermen, og det er jo feil.. :( gneldre

Men! Jeg var oppe på tiden 3.20, og det har jeg aldri vært før :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.