cilemora sa for siden:
er dere flinke å drikke vann??
og hvor mye iløpe a dagen??
eg er ikke så flink fortia, skulle hatt
noen som sparka meg igang, hehe...
cilemora sa for siden:
er dere flinke å drikke vann??
og hvor mye iløpe a dagen??
eg er ikke så flink fortia, skulle hatt
noen som sparka meg igang, hehe...
SusieBlues sa for siden:
Jeg drikker kun vann, det blir ca 2,5 til 3 liter om dagen
cilemora sa for siden:
går bare i vann her åsså, kanskje et glass te innimellom
og et glass brus en SJELDEN gang...
men likevell drikk eg lite, er ikke no særlig tørst...
men MÅ bli flinkere!!!!!
SusieBlues sa for siden:
Jeg merker veldig godt at vekten går lettere ned når jeg har drukket opp mot 3 liter vann hver dag.
Sjekk denne tråden: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9104
Her står det veldig bra forklart. Lettere å være motivert når man skjønner mer av hvorfor.
Lollypop! sa for siden:
Jeg ligger på samme linje som deg cilemora. Bortsett fra at jeg ikke drikker te i det hele tatt. Jeg forsøker i perioder å presse masse på vannet, men de dagene jeg da kommer opp i to liter (som heller ikke er helt nok) så går jeg og gulper opp vann og kaster opp flere ganger om dagen. Jeg klarer ikke presse i meg nok vann, så jeg gir bare opp... :-(
Nille sa for siden:
Normalt drikker jeg 2-3 liter MINST hver dag. Men av en eller annen grunn har jeg fått helt dilla på iste. Bror hadde med Crystal Light iste i forskellige smaker fra USA. Bland en liten pose i 1/2 liter vann (flaske) og vips, deilig iste. Om det er derfor vekta er oppadgående vet jeg ikke, men fra i dg er det KUn vann - vann og atter VANN som gjelder.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.