< Tilbake til oversikten

Når tråder blir for lange

Distrea sa for siden:

Når det er lagt ut feks oppskrifter, og de blir diskutert opp og ned pluss litt annet diskusjon og litt koser og klemmer og takker og slikt er det ikke da mulig å splitte trådene?

ta faks ziggi sine polarlapper tråden nermer seg vel 600 innlegg, ikke så lett å lese igjennom den tråden, men så er det sikkert mange fine tips der som drukner i alt annet?

Summer sa for siden:

Når dere ser tråder som med fordel kan ryddes litt opp i, så kan dere trykke på innrapporter kanppen ( ) i første innlegg i tråden, og gjøre oss oppmerksom på at her trengs det kanskje litt opprydning. Jeg blir også glad for alle henvendelser via den knappen, og synes godt det kan være litt lav terskel for å trykke på den for å gjøre oss oppmerksom på ting som er eller kan bli problematisk, eller når det er noe det kan være greit at vi er oppmerksomme på og sånn. :)

Distrea sa for siden:

oki... er det slik det skal gjøres :o

men for å være ærlig så går jeg ikke inn på tråder som er så lange akkurat pga av at de er alt for lange allerede:o

Kunne kanskje vært en jobb for moderatorer akkuret det å følge litt med på slikt?

Ofte er jo trådene startet og blitt lange FØR folk har registrert seg her, så problemet er mest synlig for de nye tror jeg. Gamle har jo ofte fulgt tråden hele veien.

Distrea sa for siden:

: Dette er BARE ment til å rapportere SPAM, reklame og problematiske(trakasering, krangling, eller frekke) innlegg.

Det er hva som møter meg når jeg trykker på den knappen
Det å syns tråden blir for lang og med FOR mange temaer i en tråd er jo ikke helt det samme som Spam, reklame, trakasering, krangling osv.

men testet den jeg,,, på nettopp polarbrød tråden :)

Summer sa for siden:

Ja, den teksten skal jeg oppdatere, takk for påminnelsen. Innrapporteringen fungerte fint. :)

Distrea sa for siden:

;) så bra

Men det er kanskje allikevel mulighet for at moderatorene også kan følge litt ekstra med på dette. :)

Distrea sa for siden:

Nå har jeg aldri drevet noe forum på noe vis, så jeg har ingen anelse om hvor lang tid eller hvor vanskelig det er å endre tekster og slikt:o

men dette står fortsatt når man klikker på raporteringsknappen:

Merk: Dette er BARE ment til å rapportere SPAM, reklame og problematiske(trakasering, krangling, eller frekke) innlegg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.