Nå skal kiloene bort,og denne kuren ser grei ut for meg. Men jeg er visst litt "dummi" for jeg må ha det ganske skriftlig en dags meny for å komme igang..
Også har visst nettbankbrikken min tatt kveld,så jeg får ikke bestilt meg sticks eller bok.. Selges de flere plasser man slipper å forhpndsbetale?
Hei og lykke til med kur. Jeg kjøpte boken i vanlig bokhandel, sticks på apoteket. :)
Hvis du mente andre steder på nett uten å forhåndsbetale, da vet jeg ikke.
Hei og velkommen, og gratulerer med ett supert valg!
Nei, det finnes ikke andrenettsteder som selger, men ganske mangeMenyforretninger har produktene nå og noen helsekost. Jeg kjøpte på Meny på Jessheim på fredag og sparte 135 kr i forhold til nettet.
Jeg er jo så heldig å bor på landet...så her er det lite helsekostbutikker,og apoteket har ikke mye utvalg.. Må vel ta meg en tur på banken i dag så de får fikset nettbankbrikken min. Bokhandel er det heller ikke her...
Så da er nettbutikker den enkleste måten ;)
Tenjkte å begynne i dag,men skjønner da at jeg må vente på boken og sticksene..
Ikke begynne på ketolyse før du har fått boken, er det ho mente. Gikk 2 måneder på ketolyse (med bra resultat) uten den boken og jeg klarte meg veldig fint. Har alltid fått bedre info her på forumet enn det som står i boka, men den er veldig grei å ha da :)
Gulrøtter er det så mye stivelse i så det skal man ha minimalt av. Så grønnsaker som vokser over bakken er en veldig grei huskeregel.
Lykke til :klem:
Print ut "Den store kostholdstabellen", og ha den fremme. Der sjekker du karboinnholdet til det meste. All produktene er regnet ut pr 100g vare. Ha ei digital kjøkkenvekt og en kalkulator som du regner ut hvor mye karber det er i det du spiser. Du bør ikke over 15g karber på dag. Da vil du gå ned i vekt. Bry deg ikke så mye om stixene. Jeg har hatt fullt utslag på stixen uten å gå ned i vekt, og har gått ned i vekt uten at det har gitt utslag på stixen.
Hold deg unna light produkter. De inneholder mye mer karber enn tilsvarende produkter. Meierismør, 35%fløte og seterrømmer er tingen, og så smaker det bedre.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.