< Tilbake til oversikten

Jentetur neste helg

Safir sa for siden:

Min første uke på Ketolyse har gått strålende. Jeg veier meg ikke, men kroppen har minket betydelig, herlig!!

Jeg er varmere enn noensinne, stixen var mørkerosa etter en dag, og jeg koser meg med maten.

Neste helg reiser jeg til Trondheim på jentetur, og det blir jo min første skikkelige utfordring. Hva gjør dere når dere reiser på slike ting?

Jeg tenkte å lage med meg ziggylapper og ha som brød til frokost. Til middag skal vi bestille kinamat den ene dagen, og da spiser jeg kun grønnsaker og kjøtt. Litt tørr hvitvin har jeg planlag.

Men hva gjør dere på café/restaurant, hva bestiller man?

Georgine sa for siden:

Hør om cafeen kan lage en salat med ost, skinke eller annet.

Har de bare kaker så er det best å gå ut igjen med en gang! ;)

Ellers så er kan oste/nøttemuffins være lurt å ha med på tur. De er fulle av fett og metter godt.

Safir sa for siden:

Takk for godt forslag!!

Kake og godis skal jeg styre langt unna ja :D!

sjokoman sa for siden:

De hadde faktisk Ringnes lite i tappekranen på Sola flyplass, så det kan være slike ting kommer flere plasser(på puber å sånn)
be om ekstra grønnskaer i stedet for ris,potet,pasta.
ha med poser med baconsvor,atkinsbar i tilfelle krise.
jeg skal til Paris på jentetur til helgen å tenkte å ta med litt sånn krisemat.

Safir sa for siden:

Kan man spise Atkinsbar på Ketolyse?

Takk for tips:blomster:!!

sjokoman sa for siden:

Det står 2g netto pr. stk. Jeg spiser de i krise tilfeller, de kan stoppe nedgangen hos noen visstnok. men er jo bedre med en sånn eller å skeie totalt ut i mangel på ketolysemat

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.