< Tilbake til oversikten

Mat på data!

solsikke sa for siden:

Siden eg jobber som yrkesfaglærer restaurant og matfag, tenkte eg og komme med eit tips!!
Har dere prøvd mat på data?? Dette er eit gratis dataprogram som dere kan laste ned fra nettet.
Dette kan bruke til å rekne ut ulike næringsstoff, og sjekk om du har fått i deg de ulike. Det går også sjekk ulike matvarer, sette sammen menyer, registrere retter etc.

Det er bare å prøve...veldig greit program

Kan lastes ned gratis hos www.matportalen.no

Good luck:)

nalana sa for siden:

Det er en del som bruker det programmet her inne, og det virker som det er bra ja. Selv hadde jeg problemer med å finne ut av det første gangen jeg prøvde, og holder meg derfor til Fitday. Fordelen med det er at det er online og trenger ikke lastes ned. Da får tak i det uansett hvilken PC jeg bruker.

JenJen sa for siden:

Jeg bruker mat på data for å regne på grønnsakene jeg får i meg, men det er noen matvarer det er feil karboinnhold på.. Husker ikke hvilke.

Viclin sa for siden:

Jeg sluttet å bruke det siden det var en del som var feil karbeinnhold på. Syns det var for knotete og for dårlig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.