Hver søndag skal jeg veie meg, siden jeg begynte på kuren en søndag.
Vel, jeg begynte søndag for en uke siden, og i dag viste vekta at jeg har gått ned 4,2kg! Jeg følger boka og den er super! Jeg har ikke mer vondt i hodet, søthunger har jeg ikke i det hele tatt og jeg føler meg veldig bra!
Synes ikke på meg at jeg har gått ned enda, det er sikkert mye vann i de kiloene som er borte, men det er uansett 4,2kg mindre enn forrige uke:D Jeg VET jo at om en stund vil det gå saktere nedover, og det vil komme platåer hvor jeg står stille. Men da har jeg dette forumet og alle dere her inne! Masse gode råd og oppmundrende ord.
Gratulerer! Dette skal du være stolt av. Sååå herlig med en skikkelig start da! Man blir jo så gira av slikt, for ikke å snakke om motivasjon. Lykke til videre!!!
Skrytet er VELFORTJENT:D
Jeg følger Ketolyseboka, og holder meg til den. Typisk frokost er egg og bacon eller omelett, til lunsj spiser jeg kanskje salat med kylling eller skinke og til middag f.eks stekt eller kokt fisk med brokkoli, litt rømme eller saus. Teller karbene og veier maten. Jeg har prøvd veldig mange av oppskriftene i boka, og det er masse god mat! Anbefaler deg å prøve ut de oppskriftene. Drikker veldig mye vann! Og så går jeg en tur på 2-4km 3-5 dager i uka. Det er bare 8 dager siden jeg begynte på kuren, så jeg tør egentlig ikke noe annet enn å klamre meg til boka ;) Vil sikkert prøve ut andre oppskrifter og slik etterhvert. Lykke til!
Og tusen takk for oppmuntrende tilbakemeldinger fra alle sammen!!!:)
Hei
Gratulerer med pangstart, det er jo sterkt motiverende, ikke bare vekttapet, men VELVÆRET man opplever.
Ut fra din innstilling og ikke minst din dagsmeny har jeg stor tro på at du får til dette. Husk mosjon.
Ta evt billeder før og etter hvis det ikke er for sent.:o
Og mål livvidden slik du kan følge med om vekten stagnerer, mens mosjonen bygger opp litt muskler - et kjent fenomen som mange opplever en kort periode.
Lykke til videre nedover
Kjempeflott!! Masse lykke til videre!!
Jeg starter min 4. uke av kuren i dag og er veldig fornøyd med resultatet så langt, og hele opplegget i sin helhet.
Har ikke vært sulten, har ikke vært slapp, har ikke hatt søthunger eller vært "lysten på noe".
Bare sprunget på do i ett sett de første to ukene ;)
Igjen, lykke til med ferden videre :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.