noen som vet om man kan få kjøpt dette
på nett, isåfall hvor??
ha vært på alle helsekoster eg ha komme
over, men ingen har det... dem kan bestille
inn, men da må eg kjøpe heile eska, altså
MANGE pakker å det vil eg ikke...
Du kan spørre om de kan få en annen butikk i kjeden til å sende til dem..? Dette gjøres ofte i andre butikker, f. eks. klesbutikker. Syns det var rart at du måtte kjøpe alt sammen.. De virker ikke spesielt sørvisinnstilte :rolleyes:
Ja dette er vanlig johannesbrødkjernemel som du kan bruke. Dette er et fortykningsmiddel som kan brukes til det meste. Bare fantasien som setter grenser:rolleyes:
Jeg bruker johannesbrødkjernemel som fortykningsmiddel i sauser og dressinger og har prøvd det så smått i noe bakst. Bl.a. der man ellers ville brukt en meljevning bruker jeg jbkm. Kanskje kan man bruke det i stedenfor melet i fårikål????:rolleyes:
Du har muligens ikke hørt om det før, men mye mulig du har spist det:rolleyes: Jbkm finnes i en del halv-fabrikata varer som bl.a sauser og supper (bl.a Toro Bearnaise og skogssoppsuppe) Finnes også i youplait safari Youghurt. Finnes også i Nycoplus Multi Barn vitaminmikstur.
Det finnes jo i produkter som er direkte rettet mot barn så da får vi håpe at produktene er trygge også!!
Husker ikke nøyaktig karboinnhold men det er veldig lite!!
Kjekt å vite i disse Giardia-tider... :rolleyes:
Hvordan bruker man det i den forbindelse?
Foreløpig har jeg kun brukt min Johannes til vafler.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.