< Tilbake til oversikten

Reduxin eller quickplaster

solsikke sa for siden:

Har nett starta på ketolysekuren, tredje dagen min...
Noen som har prøvd reduxintabletter eller quickplasteret i samband med dette?? Eller som har noen erfaringer med dette?

Distrea sa for siden:

Reduxin er det de som skal ta ut karbohydratene i maten?... da trengs det hvertfall ikke :)

Ketolysekuren skal funke alene, konsentrer deg om å utføre den riktig og dette kommer til å gå veien skal du se:)

hva er quickplaster?

solsikke sa for siden:

Quickplaster er eit slankeplaster.....leste om det på nettet....

Ser fram til ein smekker kropp eg og kan du sei...:=)

Distrea sa for siden:

hehe... lykke til på veien dit :blomster:

solsikke sa for siden:

Takker for det!!!
Godt å ha støtte fra personer i samme situasjon:)

Distrea sa for siden:

og er det noe det er mange av her... så er det folk i samme situasjon

:syklubb:

solsikke sa for siden:

Ka trur de om å bruke reduxin viss ein evnt. skal i selskap, og har lyst til å skeie ut, eller ta ein kveld på byn???
Det skal jo blokkere inntil 66% av karb.inntaket.
Alt hjelper jo på....har ikje prøvd sjølv....

Nåken tanker om det?????

sjokoman sa for siden:

Kast reduxin i søpla, bare tull
På ketolyse kuren trengs ikke slaankepiller eller plaster

Karbosara sa for siden:

Hei, Solsikke!

Har en svigermor som bruker Reduxintabletter, og jeg mener å huske at hun ikke kan spise fett når hun tar de tablettene, for da går maten tvers igjennom kroppen og rett ut i andre enden bokstavelig talt:o, og da spørs det vel om ketolysekur og slike tabletter er noen match...:rolleyes:

solsikke sa for siden:

Fint med tilbakemeldinger, eg har verken prøvd eller veit nåke om dette...

MorStine sa for siden:

Hvis du bestemmer deg for ketolysekuren skal du være klar over at det ikke er rom for utskeielser. Vi er i ketose under kuren og ved en utskeielse vil du gå ut av ketose, selv om du bruker ett preparat som "fortsetter" slankingen. Det er ikke heldig for kroppen vår å gå ut og inn av ketose. Jeg er ingen lege, men jeg tror jeg får støtte av feks Torkil på dette utsagnet;)
Så bestem deg for å gå på ketolyse, veien til en smekker kropp kan være lang og kronglete, men denne kuren er absolutt å anbefale og det er å anbefale å holde seg til de rådene som er gitt i boken. Det er en streng kur, men du og du som det er verdt det. Og så mye godt som vi kan spise så tror jeg ikke du vil savne en utskeielse engang;)

Sånn litt på siden; Jeg har en svigerfamilie som har vært litt skeptisk til kuren og synes det høres ut som jeg ikke kan spise noe særlig med kosemat:rolleyes: I dag har jeg hatt de til middag og disket opp med ketolysemat. Og de NAMMET seg gjennom måltidet (Iset sin saftige kylling i form) og alle gikk herfra med oppskriften i lomma;)

solsikke sa for siden:

Tusen takk for dine tanker....
Har bestemt meg for å følge kuren fullt og heilt.
Har no nesten gått ned 3 kg sidan onsdag.

Har lovt meg sjølv ein sydentur viss eg når målet.Og da er det greit å ha nåke å sjå fram til i tunge stunder;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.