< Tilbake til oversikten

Stix som ikke virker, eller hva?

VioLETTa sa for siden:

:eek:Jeg har arvet en boks med stix av en venninne som kjøpte den for et par år siden.
Jeg har ikke fått utslag på stixene en eneste kveld enda, og lurer på om det er noe galt med stixene?

Jeg har nemlig oppnådd resultater! minus en halv kilo hver dag siden søndag. Og jeg som ikke går ned ved vanlige slankekurer? (antar at jeg har en form for insulinresistens)

Noen som har erfaring med at det ikke slår ut på stix?

Det blir forresten en svak lysrosa firkant-i-firkanten på stixen om den får ligge en halvtime, men det står jo at man kan lese av etter et minutt..

Gerd sa for siden:

Det er nok fare for at de er gamle viss ho kjøpte de for et par år siden :ja:

Halvkilo pr dag? WOW!! :D

Tuppen sa for siden:

halv kilo pr dag?!?
hva spiser du??

Distrea sa for siden:

Dem funker ikke:D men det gjør visst noe annet! WOW... det er jo fantastisk!... stå på vider :heia:

jeanette sa for siden:

Jeg er helt ny så jeg vet ikke :)

Lurer på hvor mye slike stix koster....? Og hva spør jeg egentlig etter på apoteket?

VioLETTa sa for siden:

Jeg startet på søndag, og spiser egg og bacon eller omelett med ost og skinke til frokost.
Lunsj: salat med rømme og skinke og gode greier.
Middag: kylling eller fisk med blomkålIbrokkoli stekt i fett. Hehe

Regner ikke med at det ikke går like fort videre da, men det er morsomt med en litt PANG-start. Jeg har nylig gått et Grete Roede-kurs og kun gått ned 1 kilo der, enda jeg gjorde "alt riktig". Så NOE må det være som ikke stemmer med hormonene mine.

VioLETTa sa for siden:

Jeg har bestilt nye på www.ketolyse.no

Kostet vel 79 kr eller noe der omkring.

Tuppen sa for siden:

du er virkelig heldig :D

:heia:

safran sa for siden:

Drit i hele stix-tøyset. Så lenge du spiser som du skal og kjenner bly i beina og stålånde så trenger du dem ikke.

Distrea sa for siden:

Du spør etter ketostix, det er de billigste koster ca 60 kr

det hender dem kommer med ketodiaburstix de gjør samme nytta, men er dobbelt så dyre tror jeg.

VioLETTa sa for siden:

Hehe, den var ikke dum du.:D:D:D

Jeg har i hvertfall mista kondisen. Skulle opp ei trapp i sta, og holdt på å daue, heheheh.
Jeg som vanligvis går 15-20000 skritt pr dag, orker nesten ikke å bøye meg ned for å knyte skoa.

Jeg må passe på å drikke masse. Er dere flinke å drikke? I dag har jeg glemt meg litt, i går drakk jeg vel ca 3 liter.
:rolleyes:

Distrea sa for siden:

jeg er veldig flink til å drikke :full: :D

Gerd sa for siden:

Klare du å drikke 2-3 liter pr dag så er det topp :D

Fett inn forbrenner fett, og vann skyller fett ut :D

safran sa for siden:

Høres ut som om du er i ketose. ;)

VioLETTa sa for siden:

Ja, ikke sant?

Jeg behøver ikke de stixene for å finne ut det vøtt, hehehe. :D:o:D

Smula sa for siden:

Enig med Safran - ikke stress med de stixene så innmari. Ikke så lenge du går nedover i vekt iallefall. Det er jo tross alt det som er hensikten her.

Villemo sa for siden:

Violetta: Jeg har det akkurat likt som deg for tiden. For å si det sånn; de siste fire ukene har ikke jeg fått utslag på stixene i det hele tatt. Samme når på døgnet jeg har prøvd å ta dem. Og mine er ikke for gamle! Jeg fikk jo utsalg de første fire ukene. Jeg har ALDRI hatt stålånde, og bare den aller første uka kjente jeg at bena var bly. Skjønner ikke noe jeg. Men så sies det her inne at man ER i ketose om man spiser mindre enn ca 40 karber hver dag. Jeg spiser 15, og har ligget på det (+- 2) side jeg begynte for 8 uker siden. De ukene jeg ikke har fått utslag har jeg gått ned 5 kilo, så da tenker jeg bare at jeg ikke må henge meg opp i manglende dårlig ånde, slapphet og rosa stix. Men samtidig tenker jeg; "Åh tenk hvis jeg ikke er i Ketose, og kunne gått enda mer ned om jeg da var i ketose?"

Jeg vet ikke. Men som sagt; stixene har jeg sluttet å bry meg om, det er mer de andre tignene jeg mangler i forhold til andre som er i Keetose som bekymrer meg.

Lykke til, så får vi se om du får utslag på de nye stixene da; spennende! :-)

Klem Eilen Villemo :-)

Smula sa for siden:

Hmm... og hvor mange fingre holder jeg opp...? :meditere:

VioLETTa sa for siden:

Takk for det, Eilen Villemo.
Jeg har litt stålånde nå, hehe. Og har følelsen av å inneha dårligere kondis enn noensinne. Enda jeg egentlig har vært en trimmer i mange uker før kuren.

Hvor mye "trener" dere? ;)

Kanutten sa for siden:

Vekta mi er gått gaiken, sticks har jeg ikke. Og jeg er egentlig glad for det.
IKKE lurt å bli opphengt i noe som gir tvangsgreier. Så lenge du spiser slik MR Ketolyse anbefaler og føler at dagen blir lettere vil jeg anta at du gjør ting på den rette måten :D

VioLETTa sa for siden:

EGENTLIG var jeg bare ute etter å få tilbakemeldinger på om andre også har opplevd at stix ikke virker!

(oi, ringene mine er blitt for store!!! etter mindre en ei uke på kur!!!)

mofe sa for siden:

Gamle sticks som ikke funker lenger har jeg også opplevd. Kjøp nye :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.