Jeg hadde nettopp en stor utvidelse av min venneliste, siden jeg ikke skriver om så store hemmeligheter i bloggen min. Allikevel er jeg ganske personlig og vil være sikker på at jeg ikke gir tilgang til noen jeg kjenner IRL.
Det som er litt vanskelig er at det er mange som ikke skriver noe særlig i profilen sin. Dette er selvfølgelig OK hvis det er bevisst, for det er jo forskjellig hvor anonyme folk ønsker å være.
Ville bare tipse om at det kanskje er lurt å skrive hvor man er fra f.eks., hvis det ikke er viktig å holde det hemmelig da.
Selv hadde jeg nettopp lyst til å sette en på vennelista som hadde vært i journalen min med en hyggelig tilbakemelding, men siden det ikke sto hvor hun var fra engang, så torde jeg ikke.:o
Hvordan skal jeg vite at det ikke er bestevenninda til lillesøster eller en kollega da liksom...?
Skjønner problemstillinga din nalana, absolutt. Selv har jeg pendlet mellom å skrive hvor jeg bor, og å ikke skrive det, alt etter hvor paranoid jeg til stadighet er :o Men man behøver jo ikke å skrive selve stedet, man kan jo skrive området (sør-norge/østlandet) eller fylket, f.eks?
Også skjønner jeg iallfall veldig godt hvis man unnlater å skrive stedet man kommer fra, hvis man kommer fra et sted som har bare noen tusen innbyggere.. :ja:
Det er nok umulig å vite, tror jeg.. sånn i alle tilfelle. For folk har jo "falske" identiteter avogtil, sånn er det jo. Selv om den bare kanskje er så falsk at man sier at man er 33 istedetfor 31..
Hmja, vet ikke om jeg kom med noe konstruktivt her jeg.. ville vel bare si at jeg skjønner greia :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.