nita58 sa for siden:
Hei!
Jeg kjøpte MCT olje i juli/august, den har vært i kjøleskapet hele tiden. Hvor lang holdbarhet har den etter at den er åpnet?
Det står 12-03-10, er det mulig til 2010?
nita58 sa for siden:
Hei!
Jeg kjøpte MCT olje i juli/august, den har vært i kjøleskapet hele tiden. Hvor lang holdbarhet har den etter at den er åpnet?
Det står 12-03-10, er det mulig til 2010?
Distrea sa for siden:
Er nok mulig det da... står akkurat samme dato på min... har ikke dårlig tid på å bruke den opp da ;)
nita58 sa for siden:
Nope, supert-ikke noe hastverk!:p takk for rask tilbakemelding!
wander sa for siden:
Men, står det ikke også på flaska at når den er åpnet må den brukes innen én mnd?
Jeg har gått over til Cocosa fordi jeg ikke rakk å få i meg hele flaska på en mnd... men det er kanskje ikke så veldig viktig?
nita58 sa for siden:
Iiiiiiiiiiiikkkk???? På med lesebrillene og jammen står det ikke det! Innen 1 mnd-da kan jeg bare kaste den jeg har.....uff det var sure penger!:rolleyes:
Takk for opplysningen!!!;)
JenJen sa for siden:
Du kan jo prøve å smake litt på den da? Jeg kjøpte min i august, og drikker fortsatt av den. Regner med kroppen min sier ifra dersom den er dårlig :p
Viclin sa for siden:
Jeg kjøpte også min i august, og bruker den for det. Har vel litt under halvparten igjen nå.
Distrea sa for siden:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.