< Tilbake til oversikten

Støttegruppe fra oss det går sakte med!

wander sa for siden:

Jeg veier meg hver dag, jeg... og står helt stille...

Men, nå har jeg drukket Cola Light både i går, forrige dagen og dagen før det igjen - så det kan hende det er det som bremser meg nå...

For det er greit med Cola Light på Ketolyse (sånn utenom at det kan være en partystopper, mener jeg...)?

Georgine sa for siden:

Skjønner godt at du synes det går sakte Jeef.. men jeg har nå lyst til å :heia: på deg.. ned er ned og ikke opp ;)

Wander: jeg ville kuttet ut all lightbrus en stund og sett hva som skjedde. I utgangspunktet kan man drikke lightburs på Ketolyse, men det både trigger søtsug og kan hemme vekten.

jeef-micro sa for siden:

ned er så klart ned og jeg er jo glad for det, men på ED skal det liksom gå litt fortere da... Bruker jo ganske mye penger på dette...

Georgine sa for siden:

Det skjønner jeg godt.. og man forventer jo resultater når man ser at "alle andre" går ned mange kilo. :klem:

safran sa for siden:

Jeg må slutte å veie meg daglig. Jeg har gått opp idag. :( Kanskje fordi jeg har fått betennelse i skuldrene og må ta tabletter? Hvordan virker Ibux og Napren inn på lavkarbo?

Nicpins sa for siden:

Dytter opp denne litt igjen, jeg.
Tror det er mange her som sliter litt med sakte nedgang for tiden,
og føler seg demotivert.

Mange har også noen rare partystoppere, som virker helt på jordet ulogiske, og det kan være lurt å diskutere det med andre for å komme seg videre på veien.

Fritt fram for å dele erfaringer og frustrasjoner!
Sammen er vi pokkern meg dynamitt! :D
FETT ER FETT!

Nicpins sa for siden:

Nooen her som har opplevd at vekta stagnerer hvis de spiser ketolysebrødet? Eller annet lavkarbobrød?

Jeg spiser det ikke selv, så jeg er bare litt nysgjerrig.

safran sa for siden:

Jeg aner faktisk ikke hva jeg stagnerer av. :( Ikke spiser jeg rømme, ikke bruker jeg fløte.

Nicpins sa for siden:

Lurer på om ikke Ibux og Napren binder vann i kroppen...?!
Tror jeg har lest det et sted, men er ikke sikker...

safran sa for siden:

Dette er min erfaring. Disse tablettene øker min vekt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.