< Tilbake til oversikten

Hodepine under trening

JenJen sa for siden:

Aner ikke om noen her har peiling på dette, men jeg spør likevel. Jeg får sånn hodepine når jeg trener(kondisjon, ikke styrke), og sånn har det vært hver gang nå de siste ukene. Dette fikk jeg og før jeg begynte på lavkarbo(men ikke så ofte), og en gang gikk det så langt at det utløste migreneanfall som varte en hel uke (med kvalme, oppkast, var for lyd og lukt, osv). Nå må jeg stoppe dersom jeg kjenner tegnene på at det begynner å gå for langt. Hva kan dette komme av? Jeg kan ikke engang bøye meg ned for å hente noe på gulvet uten at det kjennes ut som at noe eksploderer i hodet.. Jeg har fått påvist migrene for noen år tilbake, men jeg trodde da trening skulle være positivt..?

Blir veldig takknemlig for svar, for legen min sier bare at jeg er overvektig og at det er grunnen til alle mine "plager". :(

Lellefant sa for siden:

Det kan være for at du drikker for lite vann før trening. Prøv å drikk mer, så kanskje det går over

JenJen sa for siden:

Kanskje jeg må prøve det. Takk for tips :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.