Minus sa for siden:
De må vel kunne brukes på atkins? De inneholder ca 2,5 karbo eller noe sånt, husker ikke helt nøyaktig. Inneholder i hvertfall 20 kcal per 100 ml.
Synspunkter?
Minus sa for siden:
De må vel kunne brukes på atkins? De inneholder ca 2,5 karbo eller noe sånt, husker ikke helt nøyaktig. Inneholder i hvertfall 20 kcal per 100 ml.
Synspunkter?
Distrea sa for siden:
det vil si 2,5 karb pr dl!... jeg hadde IKKE drukket det, en liten kopp er jo fort 2,5 dl. jeg vil si NEI... ikke noe for Atkinsfolk ;)
Minus sa for siden:
Njaei, det står på pakken at man skal ha 190 ml vann til en pakke, hvor en pakke er 30 gr og ca 2,5 karbo - men skjønner ikke helt regnestykket i og med at det er sucralose og ikke sukker... :confused:
VioLETTa sa for siden:
Må vel sjekke ut nærmere på etiketten om det er energiinnhold pr tørrvare, eller ferdig utblandet??:D
LilleRosin sa for siden:
Jeg har en slik pakke liggende. Det står:
Pr 100 ml ferdig drikke tilsatt vann:
Enerig/Kcal - 69
Karbohydrat - 1,15 g
herav sukker
(laktose/glukose - 0.85 g
Fett - 0,7 g
Kostfiber - 1,25 g
Natrium - 0,5 g
Minus sa for siden:
Sikker på at det er samme typen? De jeg har er sånne 2-pakninger som man river på midten, med en porsjon i hver. På min står det 20 kcal per drikk, og det er 30 gr tørrvare per porsjon. Det står oppgitt både per 100 gr og per porsjon i næringsinnhold (problemet er at jeg har bare den delen hvor det står svært få detaljer). Hver porsjon skal blandes med 190 ml vann og inneholder sucralose. Det står ingenting om fruktose på den jeg har. Nå er jeg skikkelig forvirret:eek:!!! Tror den skal få ligge til pynt i skapet til jeg får sett den andre delen også.
Takk for svar!!! ;)
LilleRosin sa for siden:
Den jeg har er også en sånn to pakning som jeg river av på midten. Det står 70% cacao på den eller noe sånt..... (på fremsiden) Jeg er på jobben nå, så jeg får ikke sett etter.
Tess sa for siden:
Er ikke 100 ml svært lite, og hvis det da er1,25 kh blir det jo veldig mye pr kopp?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.