baremeg sa for siden:
Var farlig gode de der barene og ikke minst melkesjokoladen til Atkins. Bruker det en del istedenfor måltid som feks lunsj. Håper det går greit...
baremeg sa for siden:
Var farlig gode de der barene og ikke minst melkesjokoladen til Atkins. Bruker det en del istedenfor måltid som feks lunsj. Håper det går greit...
nellie sa for siden:
Det skal vel liksom gå greit, men du som er ny du burde absolutt lære deg å spise mat, fremfor barer..
Få inn gode vaner der også unne deg en bar i ny og ne, når de vanene er innarbeidet.
Distrea sa for siden:
Hvis du følger atkins induksjon, så er ikke barer greit. Her er link til tillatte matvarer på indusjon.
baremeg sa for siden:
Noen som kan forklare hvorfor man ikke skal ha melkesjokoladen i fase 1. Går jo ikke ut av ketosen selv om jeg spiser en. Ikke det at jeg gumler i meg men en om lørdagen har jeg unnet meg.
Tuppen sa for siden:
jeg for min del tåler ikke de... magen tuller med meg...
nellie sa for siden:
At man er i ketose, betyr ikke nødvendigvis at man går ned.
Noen tåler barene og fortsetter å gå ned i vekt, men jeg ville kuttet ned til toppen et par i uken, nettopp for å innarbeide de gode vanene.
Distrea sa for siden:
-Vil ikke tro det er så sunt da... å spise en slik isteden for et fullverdig måltid med grønnsaker.
-Man skal følge lista over tillatte matvarer... og den står ikke på der, så da skal den ikke spises heller, akkurat som ganske mye annet.
-Det viser seg at det er party stopper for veldig mange...
-men... hvis du syns det er greit selv og du går ned er det bare å fortsette, ingen som skal stoppe deg ;)
Distrea sa for siden:
i første innlegge skriver du forresten at du bruker det en del isteden for måltid. Det er stor forskjell på det og unne seg en på lørdag;)
:)
baremeg sa for siden:
Mente at jeg bruker barene som erstatning en del. Greit på jobb...
Men sjokoladen prøver jeg å unne meg kun på lørdag siden det står på pakken at det er for fase 2 og opp.
Photobscura sa for siden:
Hvilken fase er du i?
Blir du mett av en sånn bar? Jeg synes ikke det er mye mat i de akkurat. (Og de smaker py, men hehe, det er nå min mening;)).
Å erstatte måltider med barer er å lure seg selv i lengden. Noe med poenget med lavkarbo er å spise ren mat, det er ikke bare det å bli slank som er fordelen med lavkarbo, men også å blir sunn:)
Kan du ikke smekke sammen en enkel salat og ha med deg i en tupperware-boks på jobb? Langt mer mettende, smakfullt og ikke minst; langt sunnere! Selv om barene er lave i karber, betyr ikke det at de er så himla sunne, altså ;)
Mentira sa for siden:
Jeg synes den baren med hasselnøttsmak er god, men det er nok lurere å lage en ordentlig lunsj istedenfor å erstatte måltider med disse barene:)
Jeg pleide å leve på sånne barer omtrent, det ble 130kr dagen bare for barene det:oLitt dyrt ja...:rolleyes:
Tuppen sa for siden:
håper du har gått over til mer mat?
Mentira sa for siden:
Hehe, ja det har jeg;)
Alle pengene mine gikk til mat så det måtte jeg kutte ut.
Dessuten fikk jeg lyst på noe søtt hele tiden:rolleyes:
Tuppen sa for siden:
nettopp ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.