< Tilbake til oversikten

Hvitvin

happygolucky sa for siden:

Har det noen negativ effekt (annet enn fyllesyke :D) om man drikker hvitvin på ketolysekuren?

Kan man feks stoppe vektnedgangen?

Tusta85 sa for siden:

Man kan stoppe vektnedgangen ja. Kroppen vil forbrenne alkoholen framfor fettet.

Det var det jeg trengte å vite! Tusen takk for svar. Det forklarer hvorfor vekten stoppet opp litt..

Da kutter jeg ut hvitvinen for en periode!

LilleRosin sa for siden:

Du drikker vel ikke hvitvin hver dag? Om du tar deg noen glass i helgen, så tror jeg ikke det har så mye å si. ;)

Hehe.. akkurat denne uken har det blitt mye hvitvin. Onsdag, torsdag, fredag og lørdag. Kanskje jeg heller burde ha prioritert å melde meg på et 12 trinns program.. :p
Når andre jar tatt seg en liten "sterk en" på jakt, har jeg trodd jeg har vært fornuftig å holdt meg til hvitvin. Derav en fuktig uke. Det er hardt å være jeger!

Summer sa for siden:

Smula sa for siden:

Aha, så det er DERFOR kollegaen tauer rundt i skog og mark i tide og utide! På jakt - jommen sa jeg (meieri)smør...!

Pass forresten på at det er tørr hvitvin vi snakker om her, halvtørr/søtlig (eller ekkelt kliss som jeg foretrekker å kalle det) tror jeg er strengt forbudt på kuren.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.