Sugarpill sa for siden:
Sånn på glass fra Hindu, er det noe vi kan spise?
Sugarpill sa for siden:
Sånn på glass fra Hindu, er det noe vi kan spise?
lokkebiff sa for siden:
Jeg har gjort det hele veien, så det regner jeg med...
Har iallefall ikke hatt noe å si på mi vekt!
Sugarpill sa for siden:
Yess! Hadde aldri spist det før jeg smakte det i dag, og det var jo nam! Tenk at jeg har gått 24 år uten å vite om dette! :D
lokkebiff sa for siden:
Jøsses.... Ja, da har du myyye å ta igjen!!
Tenk på eggene dine NÅ da!! :D Mmmm.... ;)
Sugarpill sa for siden:
Jeg prøvde den første gang i eggerøre, og jeg ble forelsket. :D Eggerøre, Ritalin, laks og løkpulver- og Ethereal er happy.:D
lokkebiff sa for siden:
:heia:
Vi er happy sammen med deg vennen!! ;)
:klem:
Sugarpill sa for siden:
Du aner ikke hvor mye jeg setter pris på støtten! :klem:
Men nå sporet vi helt av her.:D
lokkebiff sa for siden:
Jah... :flau:
Det var løkpulveret sin tråd dette... :lol:
Og løkpulver er NAM og LOV!!!
Kanutten sa for siden:
Ritalin og Laks og løkpulver i ei salig blanding?? :eek:Guttungen min har gått på Ritalin, nå går han på Conserta, og MAT er abslolutt det siste han tenker på.. Han spiser ikke før det er blitt senkveld og tabbisen er gått ut av kroppen.. Opplever aldri du at matlysta er fullstendig fraværende?? Meeen det skal sies at NÅR han først lager mat så er det eggerøre :o
Photobscura sa for siden:
Løkpulver!!
Mamma og pappa kjøpte sånn hjemmelaga krydder på en messe i Sverige som het "Sour creme". Det kanskje eneste potetgullet jeg noensinne har likt!! Det var helt fantastisk:sikle:
Sugarpill sa for siden:
Jeg begynte på Ritalin i går, så det er litt tidlig å si, men jeg hadde ikke noe særlig apetitt i går iallefall.
Blir ikke guttungen din veldig tynn?
Håh! Jeg måtte nesten ringe mamma og spørre om muligheten til å kjøpe mer, og så sa hun at man visstnok kunne bestille fra nettet: kryddjohan.se/
Lite jeg skal kjøpe Sour creme onion, løkpulver og creme cheese:D
Sugarpill sa for siden:
Sender den siden til Norge,da? Hvordan betaler man, de kan jo ikke sende i oppkrav, og det gikk jo ikke an å betale med visa.
Sour cream and onion er nydelig.:)
Jeg vet ikke. Sendte dem en mail nå, for det krydderet er bare såå godt! Hadde det i en rømmesaus jeg lagde hjemme, og det var til å dø for!
Falun, hvor de holder til, er jo ikke en time fra Norgesgrensa en gang, så jeg kan ikke tro annet enn at de sender til Norge.
Kanutten sa for siden:
Jo han er blitt skrapa, så jeg gir han ALT han ønsker i matveien!! NÅR han av og til er sulten :( Men han hadde tabelettfri i sommer og la på seg 6-8 kilo på 5 uker. Meeen de er gått av ham igjen. Skjønner at damer tydde til denne sorten medisin før i gamledager da de ville slanke seg..:o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.