< Tilbake til oversikten

Tabletter, stix osv.

Musamis sa for siden:

Mens jeg venter på at boka (bibelen har jeg også sett noen har kalt den!)
om ketolysekuren, så ser jeg at man bør ta ketolysetabletter
og sjekke med stix om man er i ketose.
Kan man kun kjøpe disse tablettene og stixene
på nettbutikken til ketolyse.no, eller er det noe som også
selges på apoteket? :confused:

Lindabtn sa for siden:

Pillene kjøpes på meny eller ketolyse.no, stixene får du på ketolyse.no og apoteket.
Lykke til :klem:

MorStine sa for siden:

Hei, og gratulerer med valget av verdens beste slankekur og en varig kostomleggning. Det er ett veldig klokt valg du har gjort;)
Ang tablettene så er disse spesielt sammensatt og tilrettlagt for Ketolysekuren og selges kun på ketolyse.no og enkelte Menyforretninger som fører varer fra Ketolyse. Noen få helsekostforretninger har de også. Stix finnes på apotektet også, men de er litt annerledes mener jeg å ha lest. Jeg hander kun på nettbutikken fordi det er best tilgjengelig for meg.

Musamis sa for siden:

Tusen takk dere!
Meny har vi ikke her vi bor, så da bestiller jeg gjennom
nettbutikken heller!:)

MorStine: Jeg leste om deg på NM for noen dager siden (jeg har et annet nick der), og DU inspirerte meg til å ta dette steget som jeg har tenkt på en stund, bare så du vet det ;)

Gleder meg til å komme i gang, men jeg tror jeg venter med å gå skikkelig i gang til boka kommer, så jeg er sikker på at jeg gjør det riktig.
I mellomtiden leser jeg her inne, utrolig mye interessant å lese!

MorStine sa for siden:

Oj, det var koselig å høre at jeg har klart å påvirke noen til å komme i gang med dette. Er jo bare helt knall:) Det skal bli spennende å følge deg framover i kampen mot kiloene da:)

Selv ble jeg inspirert av en NM/FP-damene som linket meg hit:)

Musamis sa for siden:

Det er så flott at man kan inspirere hverandre!!

Janis sa for siden:

Slenger meg på denne tråden :) Man må kjøpe begge boksene med tilskudd som selges på ketolyse.no?
Skal bestille alt fra boka til soya proteinet. gleder meg.!

NM damer her? Er det selv :)

wander sa for siden:

Det er tre bokser på ketolyse. Den som heter krom-kalium som tas morgen og kveld, den som heter sink-selen og tas til lunsj og magnesium som tas til middag...

Jeg lurer bare på hva NM og FP står for jeg... ;)

VioLETTa sa for siden:

Noen som vet om man kan ta CLA-tabletter eller Detox-kuren samtidig?

Musamis sa for siden:

NM: Nybaktmamma
FP: Foreldreportalen (tror jeg, er ikke der selv)
:)

wander sa for siden:

CLA vet jeg ikke noe om.

Detox-kuren er unødvendig. Den kuren er til å fjerne avfallsstoffer og tar bort søtsuget. Men, Ketolysekuren gjør den samme jobben...

wander sa for siden:

OK, takk :)

Torkil sa for siden:

Hei
Og CLA er helt bortkastet når man er på Ketolysekuren. Ingen effekt der.
Lykke til
Torkil :)

VioLETTa sa for siden:

Oki.
Jeg lurte, fordi jeg hadde akkurat startet med CLA-med grønn te like før jeg startet med Ketolysekuren.
Har ikke fått boka enda, men tyvstartet på kuren likevel. :oHittil har det gått bra, minus 1.6 kilo på bare ter dager! :eek::eek:
Prøver så godt jeg kan, har 20 kilo som ikke ville bort med Grete Roede!
Der mistet jeg kun 1,2 kilo på 8 uker, til tross for at jeg fulgte kuren til punkt og prikke:mad:
Mistenker at jeg muligens har insulinresistens eller PCOS, skal til sjekk hos lege neste uke.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.