Minus sa for siden:
Jeg er på induksjonen - eller dvs, jeg har siste dagen i min 5. uke i ketose i dag. Planen er å fortsette på induksjonen i en god periode fordi jeg har mange kilo som skal av. Jeg har vært flink og hatt stor selvkontroll hele veien (til min store overraskelse :D), men i dag glapp kontrollen...
Spiste kyllinglår med salat til frokost. Så var det i selskap, hvor det ble servert nystekte vafler, vaniljeis og en DIIIIIGER skål med sjokolade.
Jeg drakk et glass cola light - det var det hele... imponerte meg selv!
Men - selskapet tok mange timer. Jeg gikk til og fra, og da jeg kom inn døra hjemme med sultne unger, så var det så mye som måtte gjøres før det ble min tur til å spise. Dette, i tillegg til en åpnet kjempepose med yndlingsgodteriet mitt (smågodt) midt på stuebordet (takk skal du f..en meg ha, kjære ektemann - du får bank når du kommer hjem:mad:) ble for mye for selvkontrollen min. Det ble en smakebit. Det ble to smakebiter. Endte opp med ca to håndfuller med diverse, altså jordbærfisker, melkepletter og vingummi! Smakte ikke godt engang, og etterpå fikk jeg skikkelig hjertebank! Men da jeg hadde det i hendene så kunne ikke en atombombe forhindret meg fra å trø det i trynet!
Nå er altså mitt spørsmål følgende: Hva er best å gjøre etter en slik sprekk?
Fortsette ufortrødent på induksjonsmenyen?
La vær å spise mer i dag (som min idiotiske tankegang mener er en passende straff)
Ta det for den glippen det er, og innfinne seg med at vekttapet muligens stopper opp noen dager før det løsner igjen?
Hvilken skade har jeg gjort og hvordan bøter man best på såret:hjelp:?
På forhånd tusen takk for svar!