< Tilbake til oversikten

Youtubefilmer som får deg til å grine ...?

mofe sa for siden:

Jeg har nettopp "oppdaget" youtube, og er.. hooked.

Denne fikk meg til å hulke hysterisk (eller okei, ikke helt hysterisk da, men ganske halvhysterisk iallfall), spesielt når jenta spør om hun kan synge med.. Noe så ufattelig nyydelig.

www.youtube.com/watch?v=DdZx1oIgAHk

Har dere noen klipp fra youtube som får dere til å grine? Og PLIS IKKE ( :p ) gi linker som får dere til å grine fordi de er grusomme.. Bare happytårer vil mofe ha :o

mofe sa for siden:

Hey jeef. Filmer som får deg til å GRÅTE! ;) Bortsett fra at den første der får meg jo omtrent til å gråte da. Noe så idiotisk.

jeef-micro sa for siden:

Sorry... trodde du mente gråte hysterisk av latter jeg...

beklager... skal ta de bort... skylder på feber og influensa...

mofe sa for siden:

Hehehe. Jeg tullet altså ;) dulte jeefern

jeef-micro sa for siden:

hihi

Distrea sa for siden:

:roert: så skjønn...... Håper denne tråden får flere innslag :)

nomma sa for siden:

Brast i gråt når jeg fikk denne på mail her om dagen, men det er vel kanskje at jeg har et spesielt forholdt til sangen fra før av.. Sterk tekst som går rett i sjela... :love:

www.youtube.com/watch?v=ho3xjWVPT0M

Smula sa for siden:

Har du ikke oppdaget YouTube før nå...??;)

Men den er moro, ja, skjønt jeg har nok ikke begynt å grine av noe riktig ennå, med mindre vi ikke snakker om å grine av latter. Det tar Raske Menn seg av.

Ellers har jeg en del musikkvideoer jeg har mekket sjøl på YouTube, men jeg griner nok ikke av dem...

mofe sa for siden:

Nei.

nalana sa for siden:

www.youtube.com/watch?v=cUKmZYkKZa0

Denne synes jeg er helt skjønn, men så har jo jeg dilla på Sphynx også da. Har to selv og får lyst til å skaffe dem en hund når jeg ser denne rørende filmen:p

nalana sa for siden:

Jeef da, du skulle ikke tatt dem bort. Jeg rakk nå i hvert fall å få meg en god latter først. Dinglebæra var jo helt konge!:D

Du tror vel ikke du bare kan slenge ut slikt uten å gi oss linker.:rolleyes:;)
Blir nysgjerrig jeg. Du kan jo lage en ny tråd hvis de ikke passer inn her. :ja:

Distrea sa for siden:

Nå er jeg helt enig med Nalana ;) Blir jo så nysgjerrig... eller... blir jo ikke noe man er fra før :o

Smula sa for siden:

Eh, sorry! Trodde ikke folk nødvendigvis ble nyskjerrige... :)
Men jeg deler dem gjerne, jeg! Det har jo gått med en del arbeid med dem, så jeg er ganske fornøyd med dem:

www.youtube.com/profile_videos?user=cheekysmiley&p=r

Det kommer nok flere etter hvert, jeg har flere Ringenes Herre videoer jeg har lyst til å lage.

Iset sa for siden:

Oj, du er klar over at jeg er verdens største Silent Hill-fan? Har selvsagt spilt gjennom alle spillene hundrevis av ganger og har lastet ned all musikken og venter spent på Silent Hill 5 som visstnok skal komme i april neste år. :hyper:
Jeg ELSKER Silent Hill!!! Fatal Frame også, de er skumlere men ikke så gripende og intense som Silent Hill.

Hele den sangen er nydelig, jeg har den og har hørt og sunget med på den sikkert 2000 ganger. Nyyydelig! Har du hørt "Your rain" fra SH4? Den er også helt nydelig.

Veggpryd sa for siden:

Ja, har den låta! He he. Det er flere Silent Hill fan her, ja! :D Har ikke spilt ener'n, og den er så vanskelig å få tak i! Har lastet ned alt jeg har funnet av Akira Yamaoka på Lime jeg også. :cool:

Favoritten av låter nå er "Dance with night rain", men nå har jeg hørt den så mange ganger at jeg må finne ny favoritt. :lol: Jeg har lett som en gal for å finne "breeze - monochrome in night", men det er helt umulig å finne den. :(

jeef-micro sa for siden:

Ikke sikkert dette er noe dere griner av, men for meg som har en fot innenfor døvemiljøet syns jeg dette er temmelig bra. En finsk gruppe som heter signmark, som driver med rap - på tegnspråk (og finsk) Jeg har vært på konsert med de gutta, og må bare si at det var en helt fantastisk opplevelse... Men mye bedre live enn på film så klart...

www.youtube.com/watch?v=a-3szee3CgE

Iset sa for siden:

Jeg lette etter enern i mange måneder, helt febrilsk. Jeg spilte det på PS1 da det kom ut, men så solgte min mann PS1'en sin med alle spillene. Jeg fikk faktisk tak i Silent Hill 1 (til PS1, men det kan jo spilles i PS2 også) på QXL for et år eller to siden, og betalte vel rundt 350,- kroner for det. Så nå har jeg det. :glis: Men jeg må selge det siden vi skal selge PS2 og alle spillene våre (kan godt selge SH1-spillet til deg om du vil ha det altså). Har spilt det mange ganger, men etter å ha spilt 2,3 og 4 var det faktisk en smule skuffende. Grafikken var dårligere enn jeg husket, men da var jeg jo vant med en slik grafikk.

Veggpryd sa for siden:

Er du sikker på at du vil selge den? Den har jo litt samleverdi nå, skulle jeg tro. :D Jeg ville selvfølgelig blitt kjempeglad hvis du vil selge den. Kan sende deg en pm, jeg. :)

Eva sa for siden:

Jeg griner hver gang jeg hører/ser denne. Har kjøpt CD-en, men den gir meg slett ikke det samme som å se denne snutten. Det er helheten som er så grinende vakker.;)
www.youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA

mofe sa for siden:

Hmm... da var dagens første tåre felt. Først fikk jeg gåsehud på leggene, så lårene, også vellet tårene opp i meg. Det er som du sier Eva, helheten. Blikkene til dommerne, som sier "yeah right.." når han sier at han skal synge opera.. wow.

Eva sa for siden:

Ja ikke sant mofe. De blikke til dommene sier så utrolig mye, og speiler i tillegg hele menneskehetens formidable evne til å dømme sitt medmenneske på forhånd.:confused:
;)

mofe sa for siden:

Mm, i de baner tenkte jeg også. Og man blir jo flau på sine egne vegne, og andres også forsåvidt. Og så stolt av at duden slo oss rett ned i støvlene.

Her er forøvrig en annen bra sang av en annen kar, som mistet broren sin i kreft og nå tar vare på barna hans. www.youtube.com/watch?v=IQM0y6_l8gE

Eva sa for siden:

Griner litt når jeg ser/hører denne.:hylgrine::shifty:

Hyper sa for siden:

Åh herregud...griner som bare det jeg nå.,.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.