Jeg er ikke helt klar for kroppsbilde enda, fordi jeg har ikke bilde fra da jeg var aller størst. Så det får komme siden. Men disse to bildene er fra 154 kilo og 134 kilo, som jeg er nå. Det bildet hvor jeg er 154 viser heller ikke meg på det største, for da var jeg 164! Puh! Men det er ganske stor forskjell, syns jeg selv da. Mye har forsvunnet rundt halsen, men kinnene har jeg enda. De har jeg alltid hatt ;), så de bryr meg ikke. Av disse - 20 kiloene er 9 på Ketolyse da. Er førnøyd med at ansiktet mitt sakte men sikkert begynner å ta form igjen i hvert fall.
Det er utrolig stor forskjell!! Ansiktet ditt er mer markert. Du ser flott ut! Og tenk på tallet du; 20 kg!! Det står det respekt av! Gratulerer!!! :stortsmil
Åååh, tusen tusen takk. :-) Ja, det er rart med det når man setter to bilder opp mot hverandre slik. Irriterer meg at jeg ikke har bilder fra da jeg var 164 kilo, da ville forskjellen vært enda større. Ja, ja, det er ikke før-bildet som teller, det er nå-bildet.
:D Ja, er temmelig sikker på det. Tok bildet på tirsdag mens jeg ventet på mammaen min. Hadde ikke noe annet å gjøre, så da lekte jeg med mobilkameraet... :o Så rart at vi ligner da. Har aldri trufffet noen jeg ligner på før!
Fantastisk bra! Det er så morsomt når man ser det på ansiktet, synes jeg. Jeg har også et ansikt med runde kinn og hake, og det å gå ned på kroppen betyr INGENTING for meg sammenlignet med det å få et mer definert ansikt!!
Du verden for en forskjell. Søt jente på begge bildene, men det er som om Villemo kommer mer fram i det siste bildet. Du må huske å ta bilder under vegs nå så du ser hele forandringen når du kommer i mål. :)
Torkil; jepp, god ide med bilder på kjøleskapet. Skal vurderes sterkt. Og takk for fine ord.
Chop: Ja, ikke sant. Det er helt rart hvordan trekkene kommer mer frem. Ansiktet mitt har visst en form jo! Little did I know! Hehe... Ja jeg har tatt bilder fra da jeg var 143, men det er det bare 10 kilo siden og forskjellen er ikke så stor. Men bare vent!! Flere bilder sakl jeg ta underveis, helt klart. Tjihi!
Villemo, du ser utrolig flott ut!
Jeg kunne nesten ikke tro at det var deg på begge bildene!!!!
TAKK for at du legger ut bildene, det er utrolig inspirerende.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.