< Tilbake til oversikten

Ka dokk tru'?

MorStine sa for siden:

Jeg hadde som mål å gå ned til 72 kg... Er nå på mitt første platå, kommer meg ikke vidre ned fra 74-tallet. Jeg hadde en Levisbukse fra mine glansdager, den skulle jeg inn i, det var målet. Da jeg startet fikk jeg den så vidt over knærne:rolleyes: I dag prøvde jeg den igjen, har tatt den på ca hver 14de dag. Og i dag satt den smokk, helt knall, føler meg så fin i den og er så stolt over at jeg har nådd str.målet... Alle klærne som har vært for små i mange år passer nå...

Hva ville dere gjort? Ansett dere som ferdig når dette målet var nådd, eller jobbet dere ned de siste to kgene? Tror jeg vet hva jeg kommer til å gjøre, men vil gjerne høre deres synspunkter...:D

Tittentei sa for siden:

Jeg ville ansett meg som ferdig:) Og ihvertfall etter å sett bildene dine også - du ser jo kjempeflott ut. Tror ikke de to siste kg har så mye å si. Jeg sa akkurat til mannen min for et par dager siden at hvis jeg veier f.eks 75 kg og klærne passer som jeg vil inn i: JA da er jeg fornøyd. Vi går jo masse inn i cm også, så tror ikke bare vi skal se på kg. Og det beviser jo du nå:D Så jeg sier GRATTIS du er ferdig, ikke stress med de to siste kg, nyt det og gå over på vedlikehold så du blir der du er:klem:

Smula sa for siden:

Kikket på bildene dine - du ser suveren ut! :) Gratulerer så mye.

Hvis det er kun 2 kg som gjenstår, ville jeg ikke stresset så mye med det iallefall. Hva med å kjøre litt Fedon eller noe slikt og se om de ikke sniker seg av sånn etter hvert?
Kroppen din forsøker vel å fortelle deg noe, siden den driver og klamrer seg fast til de to siste kiloene.

KrissiFontaine sa for siden:

Vekt er bare et tall... Hvis du er fornøyd med kroppen din, og har nådd målet ditt med Levis buksa... så er du i mål... tenker jeg. :)

Gratulerer!!!:heia:

Gerd sa for siden:

Jeg tror du er i mål MorStine :ja:

Begynn vedlikeholdet du, og ikke prøv å kjempe mot platået... Tror kroppen har sagt fra at den er fornøyd, jeg...

Og nyt det du har prestert :klem: Flinke jenta!

MorStine sa for siden:

Hm... Takk for innspillene. Jeg hadde tenkt jeg skulle fortsette jeg da... Men kanskje jeg skal være fornøyd?! Hadde planer om å holde på og gå ned til 72 innen 20. oktober. Da skal jeg være forlover for bestevenninnen min. Kjøpte meg klær i sommer, som bar litt små, men det har jeg måttet levere inn til ømsøm nå, såpass har jeg krympet siden begynnelsen på august... Artig!:p

Mulig jeg holder på de to ukene her før jeg går over til Fedon, snart ferdig med boka hans og klar til det...

LilleRosin sa for siden:

Jeg hadde nok også ansett meg som ferdig. Ikke stress med de to sist kiloene i hvertfall! Gratulerer!! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.