< Tilbake til oversikten

Oppkarbing

Kanutten sa for siden:

Har lovet en god venn samt noen andre at jeg skal karbe meg opp for å kunne være sosial på deres måte i 1 uke. Totalt har jeg satt av 2 uker til oppkarbing, karbforbruk og nedtrapping igjen. Allerede har jeg, etter bare tre dager med oppkarbing til 70-100 karber:

Fått megahovne bein. Unga kaller det plastelinabein, for hvis de setter fingern i foten sitter merket der. :mad:

Angsten, hjerteklapp og pustevansker natterstid er kommet tilbake. :mad:

Jeg er konstant sulten :mad:

Unga sier jeg er suuuur. :mad:

Jeg er svimmel.. :mad:

Disse to ukene blir IKKE to uker. Jeg innser at jeg må ta hensyn til min egen helsegevinst og heller kjøre mitt løp. Kan da drikke vin i Irland, og pelle bort poteter i stordagselskapet :p

Distrea sa for siden:

Høres ikke noe kjekt ut, men det er ikke så lett å leve på under 20 karbo når man skal være sammen med andre over lengre tid, men du kan jo prøve å ligge så lavt som mulig.

Vakke noe god trøst dette... men mener å trøste da :klem:

Sprudle sa for siden:

YOU GO GIRL! :heia::heia::heia: Så vanvittig bra at du klarer å sette din egen helse først! Vi vet alle hvor vanskelig det kan være, spesielt i en sånn situasjon, så det står det respekt av. Utrolig glad på dine vegne for at du har kommet fram til denne avgjørelsen! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.