skal ha husmor ferie fra fredag til søndag og vet jeg ikke kan drikke øl, cider. div...
men hva med bacardi razzbarry ? vet noen av dere hvor mye karbo det er i det?
eller har noen tips hva annet jeg kan "kose" meg med?:rolleyes:
Eller du kan blande vodka med en lettbrus du liker. Fantaene er jo slett ikke ille. Men pass på :full: tåler ikke så mye i ketose :p
Noe de fleste av oss har erfart :o
Har du noen tørr vin å anbefale?
De varier kanskje i mengde karber?
Følte meg kjempeteit forrige helg da jeg var på polet og spurte om lavkarbo vin, ( har lest i ketolyseboken at det bare er å spørre dem ) dama bare ristet på hodet. :D
Etterhvert nevnte hun at hun kunne finne ut sukkerinnholdet, men det hjelper ikke meg så mye for jeg vet ikke hva det har å si i forhold til karber.
Jeg pleier kjøpe en rødvin som heter Ken Creek
Den har bare 1 karb pr liter og den er en vin som er kåret til "antiskallebankvin" grunnet lite garvesyre :D Den koster mellom 80-90 kr.
Jeg drikker drinker av 30 cl vodka med 8 isbiter og ca 50 cl funlight iceteasaft, kjørt sammen i blender. Heller det over i ett stort glass og fyller opp med Sprite zero. Funker bra. God og karbofri...
Ellers må jeg innrømme at jeg aldri tenker på karboinnholdet i rødvin for jeg drikker max to glass og tror jeg holder meg godt innafor da. Ikke gårr opp enda i jaffal;)
la oss si det slik at munnen begynte og plapre allerede etter en vikingfjord og karaoken var ikke så pinlig etter to vikingfjord......følte meg sensuel etter tre og resten kan dere vel tenke dere?( ikke noe .....slikt altså...er gift.....)men dansingen med meg selv var vel nok....
dårlig dag i går....har nok lært.....det ble 6 vikingfjord... skal nok være litt forsiktigere neste gang( 6 stk + uka = super full og hangover)
Redlight øl: minst karber, men vassen smak 0,5 krb.pr dl
Tuborg lite: 1 krb. pr.dl ganske god
Ringnes lite: 1 krb. pr. dl best smak:D
Vikingfjord lavkarbo rusbrus ; vet ikke hvor mye karber, søt smak(men god)søtet men aspartam og aculfatan K.
Som du ser har man testet ut litt forsjellig, men viktig å huske at man tåler mye mindre i ketose. Billig i drift kan man si, hvem sa dette er en dyr slankekur?????:D
Samma her. Been there, done det samma jeg oxo.
Vart møkk-full på to glass hvitvin og en rom og cola light på fredag.
Visste det jo på forhånd, at man tåler mye mindre på ketolyse,
men trudde alvorlig talt ikke det skulle være så gæli? :D
Menmen. Holder meg vanligvis unna alkoholen uansett, så
får nok bare fortsette med det, heheh.
Jada, been there, done that... Jeg hadde vel i meg 6 vikingfjord (mener de er helt uten karber?!) og en 5-6 drinker ute... Å gå du hjem. ALDRI vært så full, sjanglet, spøy, you name it... Ikke bare litt flau. Og hangover:eek: Trenger ikke si mer...
tror det også kanha noe med hvaman har spist den dagen man drikker....hvis man spiser god og feit mat så kanskje man ikke blir så full?
jeg spiste nok altfor lite jeg da!!!!!
godt å se at det ikke bare er meg....hi-hi
Jeg også tenkte at jeg måtte passe på å spise mat, sånn at jeg ikke skulle bli så full, men den dagen spiste jeg faktisk mindre enn jeg pleier, fordi jeg ikke var sulten...
Vær sikker på at du ikke er alene. Jeg begynner vel å bli litt for gammel til å gjøre sååå mye utav det:D:D,men sånn litt på kanten har jeg nok vært ja. Og så gjør det så godt å få slappet skikkelig av da.
Hm, jeg har tålt ganske mye for å være i ketose når jeg har drukket. Men det jeg har gjort er å spise godt på forhånd samt også å spise pittelitt ekstra karbo. Ene gangen spiste jeg en banan... Aner ikke om det har noe å si, men fikk tipset av en venninne som alltid gjorde det når hun skulle drikke. Da ble hun ikke dårlig samt ikke så full:D Jeg drikker jo mer rolig enn til vanlig da, men likevel syns jeg at jeg drikker en god del.
Jeg ble litt "skuffet" :D
Trodde liksom jeg skulle kjenne noe etter iallefall to glass hvitvin, men den gang ei.
Så balla det såpass på seg at vips så hadde jeg drukket hele flasken, og DA merka jeg at jeg snøvla litt i praten.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.