Tussa sa for siden:
Er det mulig å få det nyeste innlegget først, i en bloggtråd?
Det er veldig tungvindt sånn som det er nå. I tillegg så kan kanskje sidevalgene være både øverst og nederst, som det er i journalen?
Tussa sa for siden:
Er det mulig å få det nyeste innlegget først, i en bloggtråd?
Det er veldig tungvindt sånn som det er nå. I tillegg så kan kanskje sidevalgene være både øverst og nederst, som det er i journalen?
Tuppen sa for siden:
hadde vært mye lettere det ja!!
Huldr sa for siden:
Jeg for min del foretrekker så absolutt å ha siste innlegg nederst, men jeg synes at når man trykker på linken til en kommentar, så skal man komme rett til den, ikke til forsiden slik at man må bla seg gjennom flere sider med allerede leste kommentarer. Veldig irriterende!
Tussa sa for siden:
Dytter på denne jeg!
Ingen som kan gi et svar på om det er mulig? Et eller annet som gjør at det blir lettere å lese i bloggene?
Jeg klager ikke altså, for jeg liker bloggene jeg. Men akkurat det der er veldig tungvindt.
nalana sa for siden:
Synes også det blir feil hvis siste innlegg kommer først, men det kan godt være sånn at man kommer lettere til siste innlegg.
Det er min mening, og jeg skjønner at det ikke er mulig å gjøre alle til lags her inne.:p
Tussa sa for siden:
Samme hva slags forandring det blir, bare det blir lettere å komme dit man vil. :D
Trolljenta sa for siden:
Enig med deg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.