happygolucky sa for siden:
Hei!
Jeg er ny på forumet og lurer på hvordan man får disse flotte vektdiagrammene? De som viser hvor målsetningen din og hvor mye du klarer å gå ned vet du.
Kan noen hjelpe meg? :) :confused:
Hei!
Jeg er ny på forumet og lurer på hvordan man får disse flotte vektdiagrammene? De som viser hvor målsetningen din og hvor mye du klarer å gå ned vet du.
Kan noen hjelpe meg? :) :confused:
wander sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14078&highlight=oppskrift+ticker
:)
Tusen takk!
elle sa for siden:
hmmpff...jeg får bare opp invalid file????hva gjør jeg galt??snille noen?:)
elle sa for siden:
dytter.....:o
wander sa for siden:
Skulle gjerne hjulpet, men jeg vet ikek hva du gjør, så da kan jeg heller ikke si hva du evt gjør feil.
Du må i hvert fall huske på at du skal klippe ut/kopiere den koden som begynner med [ og ikke den som begynner med < hvis det kan hjelpe?
elle sa for siden:
hmmm...tenke-tenke...jeg limer inn i den øverste boksen på siden...og tar kopi av den øverste boksen på sia du viste til(den med klammer)men forstår ikke noe.....:o
men takk for svar uansett:)
KrissiFontaine sa for siden:
Hei der,
Prøv dette: Gå til www.ticketfactory.com og lag ticket'en din. Når du har gjort det får du opp to bokser som inneholder kode. Velg all tekst i den boksen som heter bbCode og velg Ctrl+C for å kopiere. Alternativt kan du høyreklikke når du har valgt teksten og velge Copy/Kopier.
Gå til din profil (Kontrollpanelet i Forumet) - og velg Endre signatur. I boksen du der får opp klikker du og velger Ctrl+V (eller du kan høyreklikke i feltet og velge Paste/Lim inn).
Håper det var til hjelp??
elle sa for siden:
TUUUSEN TAKK, fikk det til nå(litt treig ja:o)
GOD HELG!!:)
elle sa for siden:
fått det nesten til....:o:o
KrissiFontaine sa for siden:
Da kan du bare gå inn på TicketFactory og justere på ticketen slik du vil ha den... :) Uansett hvilke endringer du gjør, så vil det automatisk bli oppdatert i signaturen din. Det betyr at du kun trenger å kopiere den inn en gang.
elle sa for siden:
hvorfor får jeg opp at jeg har gained vekt og ikke lost vekt på ticketen min?????:o
wander sa for siden:
Det lager du til inne på tickerfactory når du lager selve tickeren... du må stille det inn der...
elle sa for siden:
jeg prøver å bytte om på tallene, men da kommer det opp at vekta ikke kan være så lav.....
sorry alt maset fra meg snille wander...:o
wander sa for siden:
Hvis du sier hva du vil at tickeren skal vise og hva slags bilder du vil ha, så kan jeg hjelpe deg med å lage den og legge den her, så kan du etterpå bare kopiere den over til signaturen din?
Send meg gjerne en PM om du ikke vil skrive det opp i tråden her.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.