Morradi sa for siden:
Jeg har kjøpt det ketolyse proteinpulvere som man bruker å bake brød og div med men har gått tom og det tar noen dager før jeg får nytt, finnes det ett alterantiv som jeg kan kjøpe feks på helsekost butikker :confused:
Morradi sa for siden:
Jeg har kjøpt det ketolyse proteinpulvere som man bruker å bake brød og div med men har gått tom og det tar noen dager før jeg får nytt, finnes det ett alterantiv som jeg kan kjøpe feks på helsekost butikker :confused:
Gerd sa for siden:
Ja du får kjøpt på helsekost. Det finnes sikkert mange merker, bare pass på at du får tak en med lite karber i.. :)
Torkil sa for siden:
Hei
Og se opp for HØY pris samt SMAKSTILSETNINGER. Brødet blir ikke det samme med jorbærsmak.;)
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Eplekjerne sa for siden:
Så det er de svære boksene man får på helsekosten? Koster nesten 300,-?
sjokoman sa for siden:
ja men det er jo mye i dem
Gerd sa for siden:
Har du en menybutikk i nærheten så kan det hende at de har ketolyseprodukt :)
Torkil sa for siden:
ELLER DE KAN SKAFFE HVIS DE VIL, DET ER I DERES FRIVILLIGE SORTIMENT. DE KAN BARE KONTAKTE MEG PÅ [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
Til orientering
Torkil :)
moinx sa for siden:
Mens man er inne på det: finnes det noe alternativ til ketolyse bakemiks eller er den unik i sitt slag? Jeg syns proteinet setter ekkel smak, men digger bakemiksen! :ja:
Jippi sa for siden:
Torkil, jeg skulle ønske at noen butikker solgte feks ketolysepølser o.l som du nevner i dvd-kurset ditt. Tror du feks Meny kan skaffe det også hvis jeg spør de? (Bor forresten i Stavanger)
wander sa for siden:
Jeg var på meny her i Drammen, og de hadde ikke hørt om det, og de var ikke særlig velvillige til å ta kontakt... dessverre... og jeg hadde ikke lyst til å mase om det, siden jeg ikke ville være ansvarlig for at de skulle ta inn noe som kanskje ikke ville selge noe særlig...
Tuppen sa for siden:
samme her desverre.. snakket med meny... og de var ikke særlig positive til det :(
Janis sa for siden:
Bakemiksen, kan den brukes på lik linje som soyaprotein? I brødet som står beskrevet i boken feks? Og vafler/pizza osv?
moinx sa for siden:
:ja:Åsså setter den ikke sånn bismak...
Bare husk at det er flere karber i bakemiksen;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.