Er så dritlei eggbrød uansett variant. Kjøpte derfor et Fedonbrød og fant ut til min glede at det blir jo bare 0.6 karber pr skive. ER Fedonbrød en partystopper eller er det ok å spise det så lenge man holder seg inni sitt "ketose-intervall"??
Det er jo mye ulumskheter i andre ferdigkjøpte varer som man ellers spiser, feks majones og Fjordland ferdigsauser. First Price Tacosaus inneholder jo få karber, MEN også sukker. Likavel spiser vi den. Så derfor, kan noen si at Fedonbrødet OGSÅ er greitt?? :p
hehe... ganske stor forskjell ;)
Syns du bare får prøve deg frem jeg, hold på så lenge du går ned i vekt og kutt ned hvis det stopper opp. Stor forskjell på hva folk tåler. Jeg tåler det IKKE:(
Fedonbrødet er ikke partystopper. Hvem har sagt det ?
Men det er for mye karber for folk på Atkins Induksjon (som ikke skal ha brød de første 14dagene) og Ketolysekuren (som jo ikke skal ha mer enn 15 karber pr dag).
For de på Atkins vedvarende/vedlikehold og Fedon lignende kosthold med en høyere karberamme er det flott !
Kjempeflink !!:ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.