< Tilbake til oversikten

Sukker?

frk.slankelyst sa for siden:

Å bør ALT man spiser være sukkerfritt...altså om en vare (f.eks bar) inneholder 2 gr sukker, da bør man vel la det være?

Nille sa for siden:

Grunnregelen er 0 sukker, men det kommer an på hva slags sukker det er og hva slags bar det er. Dvs. hvor mange karber det er i den.
[font=Comic Sans MS][/font]
Sukker = ikke bare sukker for å si det sånn.

frk.slankelyst sa for siden:

Å hærremin,....kommer aaaaldri til å skjønne det hær..håpe alt står grundig forklart i kestlyseboka.....:)

Viclin sa for siden:

Jeg spiser kaviarmix av og til. Er det fryktelig ille? Den inneholder ikke mange karbene, blir vel 1 eller 2 avhengig av mengde jeg spiser. Men den inneholder litt sukker.
Jeg klarer ikke få ned kokt egg uten Kaviarmix... :o

Distrea sa for siden:

Hvis du går ned i vekt, vile jeg fortsatt å spise det, stagnerer det... så fjerner du ting med sukker. Gjestekaviar fra Mills her mindre karber enn mixen tror jeg

Viclin sa for siden:

Jeg står bom stille. Har kun gått ned de tre vannkiloene, etter det har jeg stått på ca det samme i flere uker. Da kan jeg jo prøve å kutte alt som inneholder sukker neste uke. Denne uken skal det en halvtimes mosjon til hver dag, for å se om det gjør susen.

Distrea sa for siden:

Da er det nok på tide å kutte ut ting ja. Lykke til :)

Viclin sa for siden:

Takk! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.