< Tilbake til oversikten

Har noen bedre oppskrift på god brød?

ocean_star sa for siden:

Hei!

Jeg har lagd brød med ketolyse bakemiks, men smaken blir ikke noe god syns jeg. Det ble en veldig tørr smak på det!! Ikke når jeg lagde vafler heller..:confused: Noen som har en bedre oppskrift? :rolleyes:

wander sa for siden:

Jeg liker veldig godt Isetbrød - du finner oppskriften inne på oppskriftsforumet. Evt. søke på ordet Isetbrød.

Jeg har dog tatt i litt mindre kruskakli, for hvis det er for mye av det blir det som sagflis i halsen, syns jeg.

Nå har jeg ikke prøvd noen andre brød, men det er fordi jeg laget Isetbrød først og syns det er kjempegodt, og da trengte jeg ikke prøve andre.

Første gangen jeg laget det luktet det sjokoladekake på kjøkkenet :D (Det smakte ikke sånn da... hehe...)

wander sa for siden:

Ellers finner du masse andre oppskrifter inne på oppskriftsforumet, og det er mange som har prøvd de forskjellige og forteller om sine erfaringer med de... Når det gjelder både brød og kaker og vafler og i det hele tatt...

ocean_star sa for siden:

Okey, tusen takk begge to, skal prøve ut:) hehe søren at det ikke smaker sjokolade da hehe;)

paula2angeles sa for siden:

Jeg har bestilt lavkarbo brød hos lavkarbopikene.no
Brød mixen koster 45 kr. 6 g karbo i hele brødet. Og den smaker helt greit, den kan man også toaste. Har selv bakt soyaprotein brød, endte med å kaste alt. Smakte bare seterrømme av hele greia, ble skikkelig kliss og fettete.
Anbefaler sterkt å handle på lavkarbopikene.no.
Masse godt der, der har de også "knekkerbrød"

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.