nettie sa for siden:
jeg lurer på om jeg kan drikke denne teen på ketolyse. er det noen som vet dette??
nettie sa for siden:
jeg lurer på om jeg kan drikke denne teen på ketolyse. er det noen som vet dette??
nettie sa for siden:
fant svar sjøl....
safran sa for siden:
At man kan?
Snorkfroken76 sa for siden:
Satt akkurat og lurte på det samme? den ser så fruktig ut at jeg vet ikke om jeg kan drikke den? Godt å ha noe å veksle på med kaffen, og vi har denne teen på jobb.. Noen som vet?
Bindi sa for siden:
Åh, eple og kanel teen fra London Fruit & Herb er sååå god!!
Kitt sa for siden:
Så lenge du ikke spiser te- posene eller søter teen med sukker/honning, kan du drikke teen til du skvalper!;):D:p
(Skulle lese bak på esken og tømte alle te- posene på gulvet!:pIkke det lureste jeg har gjort i dag!)
arnakristin sa for siden:
Hei,
Den generelle oppfatningen er at med mindre du ikke har tenkt å spise teposen så er det helt greit å drikke fruk/bær te.
Snorkfroken76 sa for siden:
Ha-ha, ok! ;) Skal prøve å ikke spise posene! ;D Prøvde meg på en kopp i dag og den er mer en søt nok i seg selv. Har fått skjerpede søt-sanser skjønner jeg! Vi har bare en sånn diger eska og fant ingen næringsinnhold-fortegnelse så topp at dere kan hjelpe! :)
Kitt sa for siden:
Innholdsfortegnelsen fant jeg som sagt i bunnen under den store esken!:p
Det som ikke stod der, var næringsinnholdet. Men ut ifra innholdsfortegnelsen, ser det ikke akkurat ille ut!:)
Brokkoli sa for siden:
Denne teen forvirrer meg. Jeg liker å drikke den siden den er koffeinfri, men så prøvde jeg å legge det inn på diett.no, og da EKSPLODERTE karbohydratene. Er det kanskje næringsinnholdet i selve teen som ligger inne på diett.no, og ikke den utvannede varianten. Ingen spiser vel tørr te med skje? ;)
Jeg blir nervøs for jeg vil ikke kutte ut teen med mindre jeg må, men om den faktisk tilfører meg såpass med karbohydrater er det jo den som er festbremsen min.
Inguz sa for siden:
Bumper denne, for jeg lurer også.
Har holdt meg unna mine, men vet at akkurat disse holder meg unna Cola Light så om de er innafor lovlig er det supert.
Yonah sa for siden:
Les en gang til: Så lenge du ikke skal spise innholdet i posene kan du drikke til du skvulper.
Inguz sa for siden:
Joda, leste det. Men så ble det sagt at diett.no registrerte den med veldig mye karbo. Det var derfor jeg lurte.
TrillTrall sa for siden:
Bare så det er sagt - en del varer på diett.no er riv ruskende galt lagt inn! Nå er det lenge siden jeg brukte det, men dersom noe ser helt villt ut så er det gjerne feil lagt inn altså.
Inguz sa for siden:
Okei, men da tyter jeg i meg te, og kutter brus.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.