frk.slankelyst sa for siden:
Når man går på ketolyse kuren?
Når man går på ketolyse kuren?
Nicpins sa for siden:
Jepp! Jeg kan. :)
Noen tåler ikke søtningsstoffet, og det gjør at de får enormt
søthunger. Da er det lettere å sprekke.
Det kan også bremse vektnedgangen for noen.
Finnes ikke noen fasit her, du må nesten bare eksperimentere på deg sjøl.
Hold deg til å prøve ut en ting om gangen, sjekk stix'en og følg med på vekta.
Hvis du stopper opp eller får søthunger, så vet du hvorfor.
Gudd løkk! :)
Me talast!
Klæm - Nic
takk....:) alt e så nytt, å æ har ikke noe kunnskap om dette..så æ må bare spørre meg fram:)
Nicpins sa for siden:
Spør i vei du! Sammen er vi dynamitt her inne :-)
Hadde aldri i verden overlevd de første ukene uten folka på dette forumet.
Den som roper i skogen, får svar...eller kjeften full av kongler, om du vil ;-)
Klem!
Hehe...så flott da:)
å vær sikker, jeg kommer til å spørre masse mere...:)
nettan sa for siden:
jeg kan ikke røre noe slikt :(
Nille sa for siden:
Tror nesten du bør vente med å begynne på Ketolysekuren til du har lest boka.
I den står det en masse ting du trenger å vite, og det er umulig for oss her å forklare alt sammen i noen få poster.
Å starte på Ketolysekuren uten å ha lest boka er som å kjøre bil uten å ha lappen. Det ender som regel i grøfta !
Når du har lest boka og finner ting du lurer på der (det gjør alle !), så anbefaler jeg å sjekke ketolyseforumet for å se om det har blitt spurt om før. Ellers er det bare å spørre så mye du vi. For letthets skyld lønner det seg å samle så mange spørsmål som mulig i en tråd, så behøver du ikke lete over helef forumet etter svarene !
Sorry da...
Nille sa for siden:
Det var ikke vondt ment altså ! Det er bare så mye lettere for DEG ! :)
Kanutten sa for siden:
så fremst man ikke reagerer på det da.....
Eplekjerne sa for siden:
Vi er forskjellige. Jeg har aldri reagert på å drikke pepsi max. Men så er ikke jeg så innmari lysten på godis heller til vanlig, da. :)
JenJen sa for siden:
Jeg får så uuuuutrolig luft i magen av Pepsi Max, men Cola Light går bra. Må vel bare prøve seg fram tror jeg.. Cola Light drikker jeg heller ikke så mye av, det er nok med ett glass.
Eliram sa for siden:
Cola Light eller Zero er visst bedre fordi det ikke inneholder aspartam, noe jeg leste her forleden...Jeg får vektstans av alle typer lettbrus, men det er jo flere det går fint for:)
MorStine sa for siden:
Jeg er blitt helt avhenigig av Cola Zero, eller ikke avhengig, men vil gjerne ha ett glass eller to når vi har det i kjøleskapet. Det har ikke påvirket meg noe særlig. Kan ha vært det som kranglet litt i uke 4, men det vet jeg ikke...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.