Ja, idag er siste dagen i renseuka. FORT har det gått!!
Hva slags planer har du for dagene som kommer? Skal du fortsette like strengt? Skal du introdusere noe i kostholdet? Eller skal du "feire" at uka er over og stappe innpå alt hva øyet begjærer? (Det siste håper jeg ikke noen av dere vurderer...:o)
Jeg tenker jeg skal spise hvitost igjen (det har jeg allerede startet med...:rolleyes:) Også skal jeg unne meg Atkins-shake igjen (der har vi litt søtstoffer) Også kommer jeg til å drikke litt "vanlig" kaffe igjen. Ikke fordi jeg må ha koffeinet, men fordi jeg vil kose meg med deilig kaffe fra maskinen min, og såvidt jeg vet finnes det ikke koffeinfrie kaffebønner...
Jeg fortsetter litt til, for dette går jo så det suser. :)
Og det fins koffeinfrie espressobønner, jeg kjøpte her om dagen. Men de var ikke like aromatiske som skikkelig kaffe. Iallefall ikke i moccamasteren min. Jeg MÅ få kjøpt meg en espressomaskin. :mumle:
Jeg fortsetter som jeg har gjort men skal inkludere litt grønnsaker for å se om DET kan hjelpe. Kaffen hopper jeg over. Kaffen sløyfer jeg inntil videre...
Så etter det så fortsetter jeg, men starter og introdusere litt og litt igjen, for og se hva som bremser opp.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.