Kokkosbolla sa for siden:
Ja, det lurer jeg på :)
Og hvordan trener dere på ED i forhold til før eller er det det samme?
Ja, det lurer jeg på :)
Og hvordan trener dere på ED i forhold til før eller er det det samme?
indi sa for siden:
Jeg rekker tre spinningtimer, og to styrkeøkter i uka, pluss en og annen sykkeltur. Like mye nå som før ED, men sliter litt med fremgang, spesielt på styrke. Kondiss er definitivt på opptur! (ikke alltid motivasjonen er det da...) :)
jeef-micro sa for siden:
Jeg fikk beskjed om å ta det litt med ro ang trening i starten, så jeg har ikke vært på trening etter jeg startet ED, men jeg starter etterhvert med trening som jeg hadde før. to dager med organisert trenign (step, vannaerobick osv) og en dag med styrke, pluss noen gåturer. Skal øke det litt
Jeg kan jo ta med hva jeg trener selv også :)
Jeg trener to dager i uka. Mandager er det variert, men ofte styrketrening i sirkel. Torsdager aerobic med styrkedel. I tillegg går jeg mye tur de andre dagene med vogna. Kanskje jeg burde trene mer? Hm... jeg får tenke litt på hva det evnt skal bli. Spinning er moro, men det er så langt til nærmeste sted hvor jeg kan få gjort det. Jeg kan trene på et helsestudio her borte, de har drop in. Kanskje jeg burde legge til det en dag i uka. Hva mener dere andre?
jeef-micro sa for siden:
Du må nesten kjenne litt på det selv, hva du tåler og har lyst til... Du sier jo at du er ute og går tur ofte også... I mine papir står det at man skal være litt forsiktig med treningen på ED fase1 8ikke at man skal kutte ut, men at man skal være litt forsiktig)
natteravn sa for siden:
Hei på dere
Jeg går ca 1 1/2 time hver dag og det er i de bratteste bakkene som er her omkring
I tillegg sykkler jeg en halv time hver kveld foran tven
Kjenner ikke at jeg blir mer sliten nå enn før.
Men nå virker vekta litt ustabil igjen. Gikk ned 3.5 kilo første uka og nå har jeg sannelig gått opp en kilo igjen og da har jeg ikke syndet i det hele tatt.
Regner med det en vannmengden i kroppen som varierer men det er ikke noe morsomt nei.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.