linnipinni sa for siden:
Hadde selv syntes at det hadde vært kult.. Veksle litt tips osv. :D Selv kommer jeg fra Jessheim. Noen andre som vil henge seg på?:)
linnipinni sa for siden:
Hadde selv syntes at det hadde vært kult.. Veksle litt tips osv. :D Selv kommer jeg fra Jessheim. Noen andre som vil henge seg på?:)
LilleRosin sa for siden:
Jeg kommer fra Skedsmo. Det hadde vært koselig med treff.
Tussi jenta sa for siden:
Får de som ikke bor i oslo og omegn være med da?
Vil være med jeg og. Skal til oslo 9 oktober hvis noen kan da.
Georgine sa for siden:
Da er jo vi nesten naboer vi :klem:
LilleRosin sa for siden:
Det hadde vært veldig koselig å møte deg også, selv om du ikke kommer fra Oslo- og Akershus. :klem:
LilleRosin sa for siden:
Så gøy da. :klem:
linnipinni sa for siden:
så klart :D flere jo bedre! skal vi si 9. oktober da?;)
Ja, kjempegøy hvis dere andre kan 9 oktober!!:D
Mjaa74 sa for siden:
Hepp!
Jeg vil også gjerne bli med..... bor på Jessheim, jeg også, så vi romerikinger er visst på hugget her :D
Jeg er midt i oslo gryta da. For jeg tar bussen.
LilleRosin sa for siden:
Når 9. oktober hadde dere tenkt dere? Om det er i Oslo, så hadde lunsj midt på dagen passet best for meg. Men jeg skal vel kanskje klare å få til noe på ettermiddagen/kvelden også.
Jeg har time på ullevåll 12.30 tror jeg, aner jo ikke hvor lang tid det tar.
Så for meg passer det da enten med sen lunsj eller middag.
linnipinni sa for siden:
For meg er det samme når på dagen det er, men tror kanskje jeg blir nødt til å ta med lillegutt på 3 måneder om det blir før kl. fire..
sirimor sa for siden:
hørte jeg treff...?!!
Jeg har veldig lyst å være med, om jeg får det til:)
Chia sa for siden:
Hihi:) Synes jeg ser trynet på servitøren som får åtte ketolyse-slankere på en gang til lunsj eller middag! Alle vil bytte ut potetene med grønnsaker, alle forlanger å få vite ingridiensene i sausen de har valgt og ventebrødet blir ikke rørt... Hihi....
(Sorry altså... Måtte bare...)
MorStine sa for siden:
Jeg blir med...
linnipinni sa for siden:
Foreløpig disse som har meldt sin interesse;
linnipinni
lillerosin
tussijenta
mjaa74
sirimor
morstine
noen flere som hiver seg på?
Men; når passer det best for folk å møtes? kanskje middagstid da eller? og hvor? noen som vet om restauranter med gode lavkarbomuligheter?
Middagstid er sikkert greit, for da passer det vel stort sett for de fleste!
MorStine sa for siden:
Tja... Jeg skal på møte på Skedsmokorset kl 18-21... Så for meg hadde det passet best på dagtid tror jeg...
Gerd sa for siden:
Da vi hadde treff 4. sept, var vi på mecca. Der fikk du akkurat det du ville ha. Og det var kjempegod mat
Info: www.mecca.no/
Veggpryd sa for siden:
Jeg bor på Eidsvoll, og det hadde vært koselig med treff! Har kurs 3 dager i uken, men ellers går det fint. Blir med hvis det passer med kurset mitt. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.