< Tilbake til oversikten

Hvor mye går apetitten ned?

#1

Kalorine sa for siden:

Noe av det som tiltrekker meg mest ved denne dietten er løftet om at apetitten skal senkes kraftig når man er i ketose.Hva er deres erfaringer med dette? Hvor mange kalorier (ca) spiste dere i dyp ketose? Jada, jeg vet at man ikke skal telle kalorier på denne dietten, men jeg har gjort det i så mange år at jeg gjør det automatisk, bare se på nicket mitt;)


#2

cathrine sa for siden:

Jeg var som deg...telte kalorier i alt jeg kunne! Men nå har jeg sluttet å tenke på kalorier,og det går fint! Jeg aner simpelten ikke hvor mange kalorier jeg får i meg pr.dag,men det er nok ikke rent lite...
Jeg bruker en del smør og fløte og bare der er det jo kalorier i hopetall.Røkt laks,karbonadedeig,kjøtt m/fett(Tar ikke bort fettet av det jeg spiser),bacon(!!!)...+all oljen jeg bruker,der er det jo mye kalorier! Man tror det liksom er mindre kalorier i olje enn i smør,men det vet du sikkert at det ikke er..:geip: Men dette kommer du til å oppdage,kalorier er ikke kalorier lenger! Det er uttrolig befriende å slippe å telle og regne o.l Det er godt å kunne spise når man er sulten,ikke bli besatt og lure på; kan jeg spise dette,for jeg har jo spist så så mange kalorier idag...
Gi blaffen i kaloriene og nyt maten din!!!
Jeg har spist godt med kalorier og hatt en fin vekt-nedgang!

Det andre du luret på var om sultfølesen ble redusert.
Jeg er ikke sulten når jeg tar intro! Jeg har simpelten ikke særlig matlyst,men spiser fordi jeg må...
Selvfølgelig er det enkelte dager jeg er sulten,men som regel er jeg det ikke akkurat når jeg tar intro.
Jeg vet ikke om jeg er i ketose nå,men jeg er ikke så opptatt av det! Bare vekta går ned,og det har den gjort(fra 82,1 til 78,6 på 5 dager!!!)....
Jeg tror jeg er i ketose,for jeg har ingen matlyst og jeg har sinnsykt dårlig ånde!!!
Håper det ikke ble alt for rotete,og at du fikk svar på noe...:smile:

Klem Cathrine:klem:


#3

HP sa for siden:

Apetitten blir for meg ganske så redusert når jeg er i dyp ketose, må virkelig passe på at jeg ikke hopper over noen måltider, for da blir det for lite... :eek: Som Cathrine så tenker jeg ikke på kalorier, men jeg må holde meg selv i ørene for å få i meg 3 gode måltider per dag... :p


#4

HP sa for siden:

Kalorine: Vennligst registrer en gyldig e-post adresse. :snill:

Kontrollpanel --> Endre E-post & passord

Kontakt meg på PM eller "kontakt oss"-skjemaet nederst på siden om du har spm eller trenger hjelp :)


#5

Kalorine sa for siden:

Uhhhh? Er den ikke gyldig?:eek: Jeg opprettet den jo til og med spesielt for bruk til alt som har med atkins å gjøre!! Skal ordne det..


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.