< Tilbake til oversikten

Finnes et tilsvarende forum som dette i Sverige?

Babalotta sa for siden:

Har en venninne som synes opplegget her høres bra ut, men hun er elendig på å lese norsk. :p Så har forsøkt å finne noe på svensk for henne slik at hun i det minste kan lese seg litt opp før hun bestemmer veien vidre, men lettere sagt enn gjort. Noen som vet av sider?

nalana sa for siden:

Prøv med en PM til Ssskaldeman.

Nille sa for siden:

Det finnes så vidt jeg vet ingen lavkarbo forum av denne typen i Sverige. Der finnes noen såkalte "lister" - men de er styrt av noen .... ja..... noen som ikke alltid er så greie å ha med å gjøre har jeg hørt.

De fleste svenskene jeg kjenner på lavkarbo bruker enten LCF ([url]www.lowcarbfriends.com[/url]) eller ALCF/Active Low Carb Forum ([url]www.lowcarb.ca[/url])

Nille sa for siden:

Dette er et treningsforum, ikke spesielt lavkarbo

Nille sa for siden:

Om du savner pasta kan du også bestille på Dialife. De har Dreamfields pasta og det er markedets beste lavkarbo pasta :)

Kanutten sa for siden:

Skal det :D

Kanutten sa for siden:

Må man presisere og sende priv mail til dem hvis man bestiller over 200 nkr eller går det automatisk at det blir sett på som gave??

Kanutten sa for siden:

Nå er både tortillaslefser og spagetti bestillt :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.