Murmeline sa for siden:
Hvor får man kjøpt den? Og hvor lite karber er det i den? Spises den "rent" eller er den til baking? Jeg har sett etter den på forskjellige helsekostbutikker men de har den ikke.
Murmeline sa for siden:
Hvor får man kjøpt den? Og hvor lite karber er det i den? Spises den "rent" eller er den til baking? Jeg har sett etter den på forskjellige helsekostbutikker men de har den ikke.
Smula sa for siden:
He? Det var rart, synes jeg, det er liksom helsekosten som skal selge den sjokoladen. Jeg fikk fatt i den på Life.
Husker ikke antall karber, men det er lite nok til at du kan spise den, MEN - og det er et stort men - vær forsiktig til du finner ut hvordan du tåler maltitol (søtstoffet). Ganske mange blir veldig dårlige av det. Jeg kunne ikke spise et par ruter en gang før jeg ble super-kvalm, enda så god den var. Så nå holder jeg meg langt unna.
Distrea sa for siden:
Den er SUPER god, men ikke god for magen min heller... får mageknip så det holder... så den holder jeg meg heelt unna.
Så til hvor man får tak i den... Her i Drammen er den på meny og på helskost. Det er flere typer sjokoladebarer, også får du kjeks med sjokotrekk (veldig god)... men som sagt... fæl for magen min.
elle sa for siden:
Jeg fant den på smart-club og ica maxi:D
moinx sa for siden:
Den er knallgod, og jeg kan godt spise 2 hele plater uten problemer. 1 hel plate med milk-typen har 9 netto karber.
reidun50 sa for siden:
Syns også den er kjempegod, og koser meg med den av og til.:)
Kjøpte den på helsekostbutikken (life og sunkost)
sirimor sa for siden:
Helsekostbutikkene pleier å ha den. Også Ultra.
Kjempegod - men aua for magen:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.