Tidligere bruker sa for siden:
xxxxxxxxx
Tidligere bruker sa for siden:
xxxxxxxxx
lokkebiff sa for siden:
Rumpe og lår får seg nok godt med trim. Mage og rygg også tror jeg.
Lykke til, blir spennende å høre hva du synes - for jeg synes òg det høres kjedelig ut...:rolleyes:
Distrea sa for siden:
Jeg liker det (så godt jeg kan like trim da) Bra tempo og HØY musikk... og MYE svetting... Føler virkelig du har gjort noe!
Vær obs på mage, tenk innimellom at du skal ta den med, stram den godt under økta.
Lykke til med ROMPA... og... dingdoria :p
lokkebiff sa for siden:
... :confused: ...
Eh... er det tisshøna??? :flau: :lol:
Benzo sa for siden:
Er nok høna, ja. Den får seg som regel en omgang den også...i hvert fall i starten. :lol:
lokkebiff sa for siden:
Da skal jeg IKKE spinne :nei: Stakkar hønemor...:cool:
moinx sa for siden:
Jeg hadde tenkt å prøve dette en dag, men nå er jeg ikke fult så sikker lenger.....:p
Benzo sa for siden:
Hehe, det går over, dessuten er det veldig effektivt. :)
Benzo sa for siden:
Å, joda! Kjøp sykkelbukse med polstring og setetrekk med silikon- blir så bra så.
lokkebiff sa for siden:
Dersom jeg skal kjøpe silikon, skal de "polstre" noe helt annet... :lol:
moinx sa for siden:
:lol:
Distrea sa for siden:
hahaha... dette ble en morsom tråd:D
Dingdoria var i mangel på ett annet fint ord... :o
AKB sa for siden:
MorStine sa for siden:
Eeeeelsker spinning. Virkelig min form for trim. Men jeg har ikke gjort det på over to år. Er så langt til treningsstudio herfra at det blir ett prosjekt å få til...
Og ja, hufsa/hønemor/tissehøna/dingdoria(:lol:) får virkelig "kjørt" seg. Jeg har sånn pute til å sette på setet, ja...
Stinen sa for siden:
Bra. Trodde det bare var meg og min. Det er svært ubehagelig. Jeg retter på trusen og tror det er den og rigger på sete for å finne en stilling, herjer masse med dette og føler meg teit. Ser aldri noen andre gjøre det, så trodde det var min som ikke var spinn-tilpasset. God tråd!
Distrea sa for siden:
hehe... Godt vi ikke er alene ;) etter en time er min faktisk helt nummen noen ganger, merkelig følelse når den kommer tilbake til livet :D :o
lokkebiff sa for siden:
Høres nesten litt godt ut.... :lol:
lokkebiff sa for siden:
HUFSA?!?!?! Du kaller da ikke høna di for HUFSA?!?!?! :eek: :eek: :eek:
Det er jo den skumle, skumle skapningen i mummitrollet....:eek:
Distrea sa for siden:
hihi.....:o
Kanutten sa for siden:
Hehe Biffen, ho mente sikkert Glufsa. Som er ei sniiil, altoppofrende og altspisende dame :D
lokkebiff sa for siden:
Pølsespisende... GLEFS!!! GLEFS!!! :lol:
Knubbelubba sa for siden:
Jeg sitter her alene og ler så tårene triller av dere! :) Så ei dame på treningssenteret i går med en ursexy sykkelbukse... Det så ut som det var sydd ett svart SABA bind (de for 15 år tilbake) utenfor buksa. He he he...
Bulldog sa for siden:
Det kan gjøre underverker for kondisjon og utholdenhet, men det har ingen betydelig lokalisert effekt i form av fettap eller styrkeøkning.
Hva gjelder hufsa/glufsa/andre skumle skapninger har jeg ingenting å tilføye :)
Distrea sa for siden:
hehe... enig med du, moro når det sporer litt av ;)
MorStine sa for siden:
Biffen: Erre noe gæli i å oppkalle berta etter noe som er skummelt ell? Mi har nemlig sett ganske skummel ut frem til grssklipperen gikk amokk forrige dagen, nemlig. Så hu er skummel. SÅDESSÅ;)
Hufsa, glufsa... Jeje, gjør sikkert samma nytta:D
Kul tråd forresten... Var det noe ok med spinning da Ella?
lokkebiff sa for siden:
WTF....?!?!?!:eek: :eek: :eek: Har du torv??
MorStine sa for siden:
:eek:Heldiggrisen!!!
Biffen: Ikke nå lenger:fnis:
lokkebiff sa for siden:
Velkommen i gjengen...! :D
MorStine sa for siden:
:DTakk for det, takk for det... Godt å være tilbke, hu har vært forsømt med få unntak siden siste fødsel. Men når selvtillitten er på vei tilbake får mor lyst til å fikse både det ene og det andre;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.