< Tilbake til oversikten

Noen som vil nille med meg?

Tussi jenta sa for siden:

Hei, jeg tenkte og nille fra mandag da vekten bare går opp og ikke ned. Lurte på om det var noen som ville være med?

Lurer på en ting til og, hvor lenge kan man nille?

LilleRosin sa for siden:

Hmmm. Kanskje jeg skal hive meg på. Vet ikke om jeg klarer det, men kan prøve. Er det slik at vi bare kan spise kjøtt, fisk, grønnsaker da? Og ikke fløte, rømme, ost og atkins barer osv.

Sånn som jeg har forstått det så er det sånn ja.

Jeg tenkte ihvertfall og ha en uke med bare kjøtt, fisk, kylling og grønnsaker. Også etter den uka legge til feks ost en uke, også fløte, rømme, søtningsmidler sånn litt etterhvert for og prøve og finne ut hva som stopper vekta mi.

Kjempegøy hvis du vil være med, greit og ha støtte av noen.

Sugarpill sa for siden:

Photobscura har allerede startet en tråd for oss som skal "nille" den kommende uken. :)

Takk, har ikke fått med meg det jeg, skal finne den tråden jeg da!

Babalotta sa for siden:

Jeg er med!!!
Fant ikke den andre tråden jeg, så svarer her jeg.
Skulle egentlig nillet forige uke, men så dukket det opp en sydentur med påfølgnde magesyke, men mandag er jeg fit for fight. Har levd høy-karbo i to uker nå pga sykdom og ferie og null nedgang. Men hopper i det igjen med liv og lyst og kun grønt og kjøtt fra og med mandag. Håper vekta rikker litt på seg denne gangen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.