< Tilbake til oversikten

Rødstripete på det hvite i øynene ...

Knubbelubba sa for siden:

Nå er jeg blitt skikkelig rødstripete på det hvite i øynene! Ser syk ut. Er det fler som er blitt det? Er energiløs for tiden også.. Jeg tvinger meg til å trene 4 dager i uken, selv om jeg egentlig ikke orker. Spiser godt med mat til jeg blir mett.

lokkebiff sa for siden:

Dette høres ut som en betennelsestilstand, evt. sprengte blodkar! Du bør ta deg en tur til legen, kanskje du trenger dråper/salver.

lokkebiff sa for siden:

Hvorfor gjør du det? Ikke tving kroppen din til noe den gir uttrykk for at den ikke vil. Dersom du er i ketose (noe jeg antar siden du følger Skaldeman) bør du ikke trene hardt, men lett og moderat. Lytt til kroppen iallefall!

Knubbelubba sa for siden:

Joda, du har nok rett! Får lytte mer til kroppen. Vedvarer øyefargen, så får jeg sjekke det opp, har vært sånn 1 uke. Jeg er i ketose, men har ikke gått noe særlig ned i vekt, derfor prøver jeg å trene moderat til litt anstrengt ved siden av.I dag har jeg løpt i 40 min og syklet i 20 min. og trent styrke i 20 min. Spiser også mer når jeg har trent, sikkert 200 gr. kjøttdeig og litt bacon, kanskje for mye..Jeg vet det står i boken at man ikke trenger å trene ved siden av for å gå ned, men det er akkurat som om ikke tror på det. hm.. DU har jo gått ned kjempemange kg. da!! -Så jeg burde nok høre på deg.. he he.. Du er SUPPERFLINK!

nettan sa for siden:

trener du sååå mye? ikke rart kroppen streiker da. Ro litt ned så kommer kansje energien tilbake:)
Lykke til :)

nettan sa for siden:

Angående det øyet ditt så har det nok ikke med skaldemans kur og gjøre. Ta en tur til legen du

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.