< Tilbake til oversikten

Oi! Jeg er blitt gravid!

wollafruen sa for siden:

Hva med kosthold nå?? Regner med at jeg ikke skal bruke ketolysetabletter, og heller gå over på litt Fedonkosthold? Lav GI osv. - stemmer det? Noen som kan opplyse meg?

linnipinni sa for siden:

Vet ikke med kosthold jeg, hør på Nille ;)

Men, GRATULERER!:D
Har selv en sønn på knappe 3 måneder - du har mye å glede deg til!

MorStine sa for siden:

Gratulerer:blomster: Så herlig!

Hør på Nille, hun har peil!

LilleRosin sa for siden:

Gratulerer så mye!! :)

Summer sa for siden:

Gratulerer så masse. Husk å ta et multivitaminpreparat med folsyre. :) Ellers, så har både du og babyen godt at Lindbergkosthold. :)

wollafruen sa for siden:

Takker for svar og gratulasjoner :) Da går vi over på fedon da! Har en datter på halvannet fra før, så er veldig spent på hvordan det blir å bli tobarnsmor! Skal ut og kjøpe folat i morgen, tok det da jeg gikk gravid forrige gang.

geysirland sa for siden:

Gratulerer så mye... møllers dobbel trankapsler også..eller vanlig tran er også veldig viktig når du går gravid... det var det første jeg fikk høre da jeg kom til jordmor.:D

tess81 sa for siden:

Kjempe gøy :heia: gratulerer så mye og velkommen i klubben ;)

er du langt på vei??

jeef-micro sa for siden:

Gratulerer så mye :)
Fedon stemmer jeg også for :)

Lykke til!!

wollafruen sa for siden:

Neida, såvidt begynt egentlig. Testet fordi mensen uteble, så er bare i uke 5. Får håpe den lille spiren holder seg på plass og at jeg blir mamma på nytt i mai/juni :)

Iset sa for siden:

Gratulerer. :D Termin i begynnelsen av juni du da? Eller slutten av mai? Spennende! Jeg følger selv noe ala Lindberg, men spiser endel fett i form av meierismør og ost. I kvalmeperioden er det blitt endel potetgull og cola, så lite som mulig, men jeg har ikke orket mat og har rast ned i vekt, så jeg måtte få i meg det jeg orket. Nå er jeg LITT bedre og spiser mye sunnere. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.