Hvordan har det gått med vektnedgangen deres senere?
Jeg begynte på ketolyse mandag den 17. med en startvekt på 85 kg og veide meg en uke senere og da hadde jeg gått ned 6 kg (79 kg!). Snikveide meg også i dagtidlig og er nå nede i 78 kg. Da jeg målte meg på mandag hadde jeg også mistet 34.5 cm rundt omkring på kroppen. Jeg er forresten 1.80 cm høy og vil ned til ca. 65-70 kg (får se når jeg blir fornøyd). Bare lurer på om jeg kommer til å stoppe veldig opp jeg siden jeg går så bra ned nå .. Jeg kan jo ikke nå den ønskede vekta mi så fort vel?:P
Gikk ned 5 kilo de 2 første ukene, så gikk det litt i rykk og napp,nesten i trappetrinn på en måte.
Nå etter nesten 4 mnd. har jeg mistet 16 kilo.
Det viktigste er å holde ut og ikke gi opp. Lykke til videre
UKE 1: Gikk ned 3 kilo
UKE 2: Ingen endring
UKE 3: Ingen endring
UKE 4: Opp én kilo
UKE 5: Gikk ned én kilo
UKE 6: Gikk ned én kilo
UKE 7: Ned 2 kilo
UKE 8: Ingen endring
Total på 2 måneder: 6 kg.
Krympet 10 cm. rundt livet.
Krympet 5 cm. rundt bysten.
Hvis jeg har gått ned 6 kg. på 2 måneder, vil jeg sikkert gå ned 12 kilo etter 4 måneder. Derfor gir jeg meg ikke! :D Venter jeg enda to måneder til blir summen 18 kilo.... :cool:
oi, så flinke dere alle har vært! gleder meg til det er jeg som kan skrive at jeg har gått ned 10 kg osv. håper bare det ikke blir så lenge til :p men foreløpig synes jeg det går veldig bra. ;) for jeg koser meg så mye med all den gode maten, men om jeg ikke får resultater er jeg redd for at jeg ikke skal klare det.. så er litt redd :p men da er det vel bare å gå inn på denne tråden igjen og se hvordan det har gått med dere!:D
hei, jeg gir ikke opp jeg heller....enig med Rubens, må bare stå på:)
UKE 1: Gikk ned 2,2 kilo
UKE 2: Gikk ned 1,8 kilo
UKE 3: Gikk ned 0,7 kilo
UKE 4: Gikk ned 1,3 kilo
UKE 5: Gikk opp 1 kilo
UKE 6: Ingen endring
UKE 7: Ingen endring
UKE 8: Ingen endring
UKE 9: Ingen endring foreløpig
Total på 2 måneder: 5 kg
Prøver litt forskjellig for å bli kvitt stagnasjonen og håper ny taktikk med null pepsmax, ingen tilsetningstoffer (+ cocosa hjelper) :)
Hei
Dette var en interessant tråd, som viser hvor viktig det er IKKE å se for mye til andres resultater. Her får man imidlertid et godt inntrykk av at det er stor variasjon, men at mange får det til når de tar tid og tålmodighet til hjep.
Min erfaring er at de som mosjonere moderat, spiser fet og overvejende MAT går mest ned. Blander man i for mye atkinsbarer, drops med sukkeralkoholer, for mye proteinmat som lapper, vafler etc da går det tregere.
Det vil finnes unntak, men for meg er ketolysekuren basert på MAT.
Lykke til allesammen.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Her er hele vektkurven min, jeg veide meg hver dag og har ført opp alle dagene jeg hadde nedgang. Jeg gikk ytterligere ned etter jeg sluttet å føre denne tabellen, men har nå gått litt opp igjen så jeg er omtrent der tabellen slutter nå :)
[ATTACH]4125[/ATTACH]
Må også nevne at jeg har gjort som Torkil sier: Jeg har spist MAT...
Masse koteletter, biffer, fisk, egg, ost, kjøttdeig, rømme, fløte osv.
Og litt salat..;)
Hei
Du har jo gått ned ca 30 Kg :eek:
Gratulerer med det flotte resultat.
Ja, det lønner seg å holde seg til kuren og til - mat.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Jeg var nede på 91 kg da jeg sluttet kuren i påsken -06. Har gått litt opp etter det, og de siste 12 mnd så har vekten ligget stabilt på 96-99 kg.
Nå driver jeg å planlegger neste økt hvor jeg skal legge litt mer vekttrening inn i opplegget.
Fordelen da er jo at selv om jeg kanskje ikke går lenger ned enn til rundt 90 kg så vil kroppen bli mye strammere uansett pga økt muskelmasse.
Jeg har jo innsett at jeg har en kropp som aldri vil trives på under 75 kg som er idealvekten min, derfor satser jeg heller på å være litt tyngre, men med mer muskelmasse.
Hei
Jeg er så glad for at du setter deg realistiske mål, da øker muligheten for å nå dem. Samtidig er du kvitt den helseskadelige overvekt, og har sikkert en kropp du trives med.
Bruk noe tid på å tenke igjennom hvor det gikk galt - da vekten økte gradvis.
Mange på ketolysekluren merker til sin forbauselse at det er lett å holde vekten etter kuren. Salat er blitt daglig lunsj og middager uten potet/ris og pasta er ikke noe problem. Men så kommer det gradvis inn en og annen baguette, et kakestykke, litt godteri etc. - for bekten er jo stabil - og så fyrer man opp under insulinresistensen slik at fettcellene oppnår det de ønsker nemlig redusert fettforbrenning og økt omdannelse av karbohydrat til fett ( enveiskjøring) og plutselig er vekten raskt på vei oppover.
Tenk på dette slik du kan få stabil vekt etterpå - du også
Hos meg har det stoppet opp først nå, etter nesten fire mnd, eller tre da, for hele juli var jo en laaaang pause pga sykdom og ferie. Nå er jeg visst på mitt første skikkelige platå, har gått ned 1 kg de siste to ukene, skal bli spennende å veie i morgen. Men cm går fortsatt av da. Nå har jeg mistet 25 cm rundt midjen, 25 rundt hvert lår og 23 rundt det største på rompa... Helt syyyykt deilig å gi bort den ene buksen etter den andre. Klær jeg brukte for 5 år siden, da jeg etter min mening var slank og fin, er nå litt store, enda veier jeg to kg mer nå enn da, lurer på hva det skyldes...
Torkil: :tilber: Min helt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.