< Tilbake til oversikten

Spiser dere kalkun/kyllingpølse?

MorStine sa for siden:

Det lurer jeg på, jeg har Tupperwaredemo hver dag denne uken og unne derfor tenke meg en lettvin middag. Lurer på om jeg kan spise slike pølser med Ziggylapper rundt? Guttene har ønsket pølser i dag nremlig. Og hva med ketshup og sennep? Dette har til nå vært uaktuelyt for meg, men i dag vurderer jeg det altså...

MorStine sa for siden:

Hm... Her var det ikke mange svar;) Men jeg har nå kjøpt pølser og funnet ut at to pølser med Ziggylapper blir 5,5 karbs, også spiser jeg en blomkålbukett ved siden av. Dette overlever jeg nok...

sjokoman sa for siden:

Har ikke spist de der pølsene.
Men det finnes noen pølser fra Gilde med lite karber. Gilde Spesial Lammepølse, de er knall gode.

Aquarius sa for siden:

Hmm.. Har heller ikke smakt de pølsene. Men jeg har smakt lammepølsene.. de falt ikke i god jord hos smaksløkene mine,
men derimot HOT Bratwurst fra Lidl med 1 karbo per 100 gram!! Spiste tre stk i dag med brokkolig og blomkål.. og det ble 6 karber til sammen!! De syntes jeg var knall!! Har funnet tre forskjellige pølser hos lidl med 1 g/100g!!!

Lykke til!

Distrea sa for siden:

Så lenge karboene ikke overstiger det du tåler, er det bare å gjøre det innimmelom... syns nå jeg, så slipper man å bli helt smårar av å tenke så fælt, slipp opp innimellom uten å få dårlig samvittighet:)

Smula sa for siden:

Spiser ikke det, nei, men nå fikk jeg da virkelig lyst på pølser...
Har ikke funnet noen med lavt nok karbeinnhold - og ikke er det Lidel omkring her heller.

echs sa for siden:

Vi et kun desse pølsene og har gjort det siden vi fann dei første gang...synes dei smaker nett som vanlig pølse eg da, og liker godt dei med ost i :D

Tussi jenta sa for siden:

Tror jeg må på lidl og lete etter pølser en dag, ellers holder det med en pølse til meg og de kalkun grill med ost er jo bare skikkelig snadder.

Tittentei sa for siden:

Jeg og.... kan jo være greit hvis man skal ha en kjapp middag en dag:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.